قانون ثبت شرکت ها برای تمام افراد یکسان است

قانون ثبت شرکت ها برای تمام افراد یکسان است

در این مطلب، به چگونگی ثبت شرکت های سهامی خاص پرداخته و به مدارک مورد نیاز آن اشاره کردیم. حال در صورتی که در روند ثبت شرکت و یا مسائل پیرامون آن به سوال و یا ابهامی برخوردید، بهتر است که با مشاوران و متخصصان بخش مشاوره حقوقی شرکت هادر وب‌سایت و یا اپلیکیشن کارمنتو همراه شوید. مرجع ثبت شرکت ها در تهران “اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی” و برای ثبت تغییرات خارج از آن اداره ثبت اسناد، مرکز اصلی شرکت است که دایره و دفتر مخصوصی برای این کار در نظر گرفته شده است. پس از ارسال مدارک، نوبت به بررسی های کارشناس می رسد، اگر مدارک مشکل داشته باشند و یا ناقص باشند، اطلاعات لازم از طریق سامانه به فرد داده می شود. ولی در صورتی که اطلاعات کامل باشند، و مورد تایید باشد از طریق پیامک به فرد اطلاع داده می شود.

  • بنابراین اشخاص حقیقی و حقوقی جهت استفاده از این امکان باید قبل از شروع سال مالی اقدام به اخذ پلمپ دفاتر نمایند و بهتر است آن را به ماه های پایانی موکول ننمایند.
  • ریال سهم‌الشرکه می‌باشد مجمع موافقت نمود که بموجب سند صلح به شماره …………………… مورخ ………………..
  • شماره دورنگار و نشانی تارنما و پست الکترونیکی نیز درصورتی‌که وجود داشته باشد در همین صفحه داخل می‌گردد.
  • احدی از سهامداران یا احدی از مدیران یا وکیل رسمی شرکت وکالت داده می شود که ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکت ها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت حق الثبت و امضاء ذیل دفاتر ثبت اقدام نماید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به راهنمایی ثبت شرکت آنلاین، از کمک یک متخصص امور ثبت شرکت بهره مند شوید و ثبت فوری شرکت را به خوبی پیش برید. در ضمن لازم به ذکر است که در این مسیر، آگاه ثبت همواره با مشاوره رایگان تلفنی کنار شما خواهد بود. اطلاعات مربوط به هیات مدیره شرکت را وارد کرده و دکمه گام بعدی را بزنید.

دفتر پیشخوان دولت شماره 72162483

با توجه به پیچیدگی مسایل حقوقی و قانونی پیشنهاد ما این است که همواره از وکلا و کارشناسان متخصص مشورت بگیرید. بدیهیست پایگاه صلح هیچ گونه مسوولیتی از بابت استفاده شما از اسناد و مشاوره های منتشر شده در سایت بر عهده نمی گیرد. شرکت الماس داران پارسه خاورمیانه با به کارگیری از نیروهای متخصص و حقوق‌دانان مجرب نسبت به خدمات ثبتی در تهران می‌تواند در کنار شما خدمات ویژه‌ای ارایه نماید، وکلای مجرب و با دانش این شرکت امور ثبتی شما را در اسرع وقت بدون هیچ وقفه‌ای انجام خواهند داد. انتخاب نوع شرکت، از لحاظ دسته بندی، بستگی به نوع فعالیت کاری شما و تصمیم گیری سهامداران و شرکاء دارد. می توانید با مشاوره کارشناسان با مجرب شرکت الماس داران پارسه خاورمیانه بهترین انتخاب را داشته باشید.

http://sherkat.ssaa.ir

پس از بحث وبررسی نام مؤسسه از………………………………………….به ………………………….تغییریافت. در این دفتر کل کارهای روز باید وارد شود مانند واردات و صادرات ، تمام درآمد ها و هزینه ها. تعیین مبلغ پرداخت شده هر سهم و نحوه مطالبه بقیه اسمی هر سهم و مدتی که باید مطالبه شود که البته این مدت بیش از 5 سال نمی باشد. شرکت های تعاونی فرش دستبافت نیز باید از وزارت جهاد کشاورزی و اتحادیه های مربوطه تاییدیه ها را تهیه نمایند . شرکتی اگر هیچ گونه فعالیتی نداشته باشد تمامی صفحات آن سفید می باشد. سپس دستور جلسه مبنی بر انتخاب مدیران و نظار تصفیه به اتفاق آرا اتخاذ گردید.

طبق قانون از سالهای گذشته قانون ثبت شرکت بر این اساس است که شما به صورت سامانه ای باید شرکت خود را به ثبت برسانید باید از طریق مراجعه به سامانه اداره ثبت شرکت ها نسبت به ثبت شرکت خود اقدامات لازم را انجام دهید. هرکدام از قوانین کلی سازمان ثبت شرکتها در اارات و بخش های مختلف اداره ثبت اسناد و املاک اجرا خواهد شد اما برای خودشان نیز با توجه به حوزه ( قوانین موجود در فرمانداری ها ) یک سری قوانین وضع کرده اند که آنها نیز زیر نظر اداره ی ثبت شرکتها می باشد . لذا با تکمیل فرم ها و ارسال آن به اداره ی ثبت شرکت ها اگر صورتجلسه ی شما دارای نقص باشد، برای شما ابلاغ رفع نقص ارسال می شود و باید رفع نقص نمایید. اگر صورتجلسه ی شما تایید شود در نهایت جهت صدور آگهی به روزنامه ارسال می گردد.

فیلم آموزش استعلام نام اشخاص حقوقی

۱ – انحلال مؤسسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت والنهایه مؤسسه بعلت …………………………………. ۳ – پس از گذشت مدت زمانی مناسب به اداره ثبت شهرستان مربوطه جهت انجام تشریفات ثبت شعبه مراجعه شود. ۱-خانم/آقای ………………………………… به شماره ملی ……………………………… بادریافت مبلغ ……………………. اساسنامه مؤسسه بشرح مذکور اصلاح ومدیرعامل یا هیئت مدیره اقرار به دریافت وجه افزایش سرمایه نمود. به شماره ملی ………………………..باپرداخت ……………ریال به صندوق مؤسسه سهم الشرکه خود را از ……………………..ریال به………………….ریال افزایش داد.

در این حال شعبه ی شرکت مانند تغییراتی که بعداً در شرکت واقع گردد ذیل ثبت شرکت، به ثبت رسیده و آگهی می شود. سپس آگهی مزبور و رونویس تقاضا نامه و منضمات به ثبت ثبت برند تجاری محل فرستاده می شود. در هر حال مدیر شعبه و یا کسی که از طرف شرکت در شعبه ی مزبور حق امضا دارد یعنی امضای او برای شرکت الزام آور است باید معرفی و آگهی شود.

لذا از قابلیت های سودمندی که با ثبت نام کردن اینترنتی به دست می آید استفاده از همین فهرست پیگیری است که می توان به راحتی بدون مراجعه ی حضوری، پیگیر پاسخ درخواست خود شد. پس از پذیرش نهایی درخواست ثبت تاسیس، کارشناس مربوطه به بررسی اطلاعات وارد شده در سامانه می پردازد و نتیجه نام های درخواستی شرکت مشخص می گردد که در صورت تایید، بعد از اخذ رسید پذیرش اینترنتی، می بایست مدارک تایید شده و پرینت گرفته شده از طریق سامانه توسط اعضا امضا شود. انتخاب انواع شرکت برای فعالیت به عوامل مختلفی از جمله افزایش سرمایه ،جداسازی دارایی های تجاری اعضا ، امکان اداره شرکت بعد از خروج یا فوت یکی از شرکا یا سهامداران در شرکت ، امکان انتقال سهام شرکت از طریق فروش و یا آگهی پذیره نویسی و … وابسته است . قسمت تعیین نام در سامانه ثبت شرکتها مشتمل بر چندین شاخه می باشد . ما در این مقاله قصد بر آن داریم تا شما متقاضیان گرامی را بیشتر با سامانه ثبت شرکتها ، بخش های مختلف این سامانه و خدماتی که در آن ارائه می شود آشنا کنیم .

بعد از ارسال مدارک به اداره ثبت شرکتها درشیراز با گذشن 15 الی 20 روز کاری آگهی … همانطور که شرکت ها و سایر اشخاص حقوقی ایرانی ملزم به دریافت شناسه ملی می باشند، شرکت ها ی خارجی که در ایران فعالیت داشته نیز ملزم هستند تا با مراجعه به سایت جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir برای دریافت کد فراگیر اقدام نمایند. تقریبا شرایط ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری برای تمامی افراد( مقیم ایران یا مقیم خارج) یکسان است و افراد مقیم خارج با مراجعه به سایت اطلاع‌رسانی اداره کل ثبت شرکتها می‌توانند نسبت به ثبت شخصیت حقوقی مورد نظر اقدام کنند. متقاضی ثبت دفاتر تجارتی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی پس از پایان عملیات پلمب با مراجعه به سامانه ثبت شرکتها این امکان برای آن ها فراهم خواهد بود تا بتواند نسبت به ثبت ، تمدید یا ابطال دفتر تجارتی اقدام نمایند . ۲ – فتوکپی مصدق شناسنامه و کارت ملی مدیر تصفیه در صورتی که خارج از شرکاء انتخاب شده باشد به ضمیر صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها ارسال گردد. ۴- فتوکپی مصدق شناسنامه و کارت ملی شرکاء جدید به ضمیمه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها ارسال گردد.

زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید. با توجه به اطلاعات تکمیل شده، اساسنامه شرکت به شما نشان داده خواهد شد. در این مرحله می توانید اطلاعاتی که به اصلاح نیاز دارند را ویرایش کنید. پس از انتخاب حوزه فعالیت شرکت، باید در خصوص میزان سرمایه اولیه شرکت و میزان آورده هر فرد تصمیم گیری شود.

اطلاعیه پلمپ دفاتر در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

با داخل شدن به صفحه روزنامه، «روز شروع سال مالی» و «ماه شروع سال مالی» را در کادر مربوطه پرکنید، همینطور در این صفحه اطلاعات روزنامه شرکت با انتخاب از فهرست روزنامه شرکت مشخص می‌گردد. بعد از ان با کلیک بر روی گام بعدی وارد صفحه اظهارنامه می‌شوید. در این بخش متن اظهارنامه را وارد کنید که می‌توان یا اطلاعات را تایپ کرد و یا از نمونه متن‌های موجود در سیستم بهره نمود.

با ثبت شرکت، دریافت نمایندگی رسمی از نهاد های داخلی و حتی خارجی دیگر ممکن و امکان پذیر می شود. برای دریافت و تکمیل پلمپ دفاتر سال ۱۴۰۰ ، از فروردین سال ۱۴۰۰ تا اسفند سال ۱۴۰۰ مهلت خواهد داشت. بعد از پرداخت هزینه،دفاتری که پلمپ شده اند به آدرس متقاضی ارسال می شود. در پایان هر سال مالی همه شرکت ها باید دفاتر را به اداره مالیات تحویل دهند.شرکتی اگر هیچ ثبت شرکت گونه فعالیتی نداشته باشد تمامی صفحات دفاترش سفید می باشد. در این دفتر تمامی اموال و دارایی منقول و غیرمنقول و بدهی ها و مطالبات سال گذشته ثبت می شود.به دلیل اینکه دفتر دارایی زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد بعضی از اشخاص به جای آن از ترازنامه یا بیلان استفاده می نمایند. اشخاص حقیقی و حقوقی باید سال مالی،ماه مالی و روز مالی شرکت خود را مشخص نمایند.