ساخت نام برند خلاقانه، زیبا، جذاب و متفاوت انتخاب نام برند فارسی

ساخت نام برند خلاقانه، زیبا، جذاب و متفاوت انتخاب نام برند فارسی

ازاین موارد گذشته ، نام تجاری شما به همراه لوگو یا برند آن، به طریقی گونه ی خاص خلاصه شده همه آن چیزی است که ارائه می کنید. برندسازی شخصی یا پرسنال برندینگ ،به فرآیند تحلیل،درک و ساخت تصویر ذهنی جهانی برونی از شما است. به نحوی که در برند سازی شخصی، خود فرد به جایگاهی فراتر از دیگران قرار گرفته و فعالیت کسب و کار شخصی وی چه در هنر، تجارت، فرهنگ و هر شاخه ای دیگری مورد تمایز قرار میگیرد.

نیاز به تغییر ثبت برند تجاری به علت تعارض به وجود آمدن تعارض در خصوص ترید مارک ( علامت تجاری ). ساخت نام برند زیبا جذب و متفاوت نیاز به دانش و مهارتی دارد که مبتنی بر استراتژی مدیریت برند است. هنگامی یک نام تجاری دارای عمق و وسعت می‌گردد که عموم مخاطبانش تمایل به نوشتن نام آن برند و مطالعه داستان برند داشته باشند.

شاید این مرحله کمی طول بکشد و شما را درگیر کاغذبازی‌های اداری کند. کافی است به سایت ثبت برند تجاری مراجعه کنید و با تکمیل اظهارنامه، مدارک موردنظر را بفرستید و منتظر ثبت نهایی برندتان شوید. باز هم از بین موارد باقی مانده نظرسنجی کنید تا در نهایت سه اسم باقی بماند.

اگر اسم سختی انتخاب کنید، ممکن است خیلی از افراد نتوانند آن را تلفظ کنند و حتی خیلی زود آن را فراموش کنند و اسم دیگری را به اشتباه بگویند. مثلا عمه خانم ما نوزاد جدید فامیل که اسم سبُک تَکین (نامی ایرانی در شاهنامه) را روی او گذاشته بودند، استکان صدا می‌زد! اگر دوست ندارید چنین اتفاق خنده‌داری برای شما هم رخ بدهد، از انتخاب اسم‌های عجیب و ناملموس خودداری کنید.

از جدیدترین اخبار و قوانین ثبتی باخبر شوید

برخی برندها به بزرگی اپل ، کوکاکولا و برخی به کوچکی یک وب‌سایت هستند. به طور تقریبی در حدود 300 میلیون شرکت در سراسر جهان وجود دارد – حتما کمتر از تعداد ثبت تغییرات وجود دارد. در واقع نام‌های خوب ، استراتژیک هستند و نیاز به آزمودن و اثبات دارند. با این حال، آنچه ممکن است این کار در ابتدا آسان به نظر آید اما به سرعت به عملی فوق‌العاده چالش‌برانگیز تبدیل می‌شود.

اسم برند مربوطه نباید بر خلاف قوانین و موازین شرعی باشد . چون اگر برندتان را ثبت نکرده باشید از نظر قانونی هیچ حقی نسبت به آن اسم ندارید. لطفاً اول مراحلی رو که توی مقاله گفتیم انجام بدید اینکار شاید اولش یک کمی سخت به نظر برسه ولی بهتون قول میدم اسم‌های خیلی بهتری پیدا می‌کنید. ببخشید من یک اسم برند برای مزون لباس میخوام ممکنه چند اسم بهم معرفی کنید البته شریک هم دارم دنبال یه اسم خوب هستیم.

  • مثلا شرکت “ارتباطات تأمین شمس نوین” مالک برند ” رایتل” است.
  • انتخاب نام برند ممکنه به نظر ساده برسه و شاید تعدادی از مدیران یا صاحبان کسب‌وکار بهش توجهی نداشته باشن در صورتی که باید بدونین یکی از مهم‌ترین اقدامات و تصمیمات برای یه مدیر یا مؤسس انتخاب نام برند هست.
  • همچنین با این کار از مظان اتهام کپی‌کاری نیز در امان می‌مانید و شخصیت مستقل خود را به دست می‌آورید.
  • نقل مطالب متمم به هر شیوه و با هر عنوان، تخلف محسوب شده و متخلفین بر اساس قوانین جاری کشور مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند.

با ایجاد یک نقشه ذهنی از مفاهیم مربوط به کسب و کار خود، شروع کنید. کلمات، احساسات و تجربیات توصیفی کسب و کار یا اسامی خاص برای برند خود را بشناسید. همچنین در حوزه ثبت برند نیز چنین مشکلی دارند.انتخاب اسم تجاری چه برای نام شرکت و یا نام برند می بایست از یک سری قوانین مشخص تبعیت نماید.

مرکز تخصصی ثبت شرکت در کرج

پیشنهاد می‌شود از اسم‌های تکراری استفاده نکنید زیرا بودجه و تلاش زیادی برای برندینگ کردن آن لازم است. به عنوان مثال ماهان را در نظر بگیرید که با شنیدن آن عده‌ای به یاد هواپیمایی ماهان و عده‌ای به یاد موسسه آموزش عالی آزاد ماهان می‌افتند. اسم‌هایی که قبلاً شنیده نشده‌اند و منحصربه‌فرد ثبت شرکت هستند می‌توانند برای کسب‌وکار و محصول شما شانس بیشتری را به همراه بیاورند. به عنوان مثال اسم‌هایی مانند گوگل، یاهو و سونی کاملاً منحصربه‌فرد هستند که پیش از آن کمتر کسی آن‌ها را شنیده بود. مزیت یك اسم توصیفی این است كه آن‌ها داستانی با اسم تجاری واضح را بیان می‌كنند.

نام برند

شما نیاز به مشاوره و هماهنگی دارید از طریق اطلاعات تماس با ما در ارتباط باشید. برای آگاهی از شرایط ثبت برند صنایع دستی و احراز شرایط آن با موسسه تماس تلفنی برقرار کنید . درصورت پاسخ منفی به نامهای پیشنهادی نیازی به پرداخت مجدد مبلغ 40،000 ریال نمی باشد.

انتخاب اسم برند در ظاهر ساده، اما عمیق است!

با این حال ، نکته منفی این است که شما را متصل می‌کند و انعطاف‌پذیری را برای تنوع بخشیدن به محصولات یا خدمات شما کاهش می‌دهد. اینها برندهایی هستند که اعتقادات و تجسم دیدگاه بنیانگذارانشان را در خود جای می‌دهند. این نوع اسم‌ها به احتمال زیاد هیچ تصویر درست و واضحی در ذهن مشتری ایجاد نخواهند کرد. اسمی که برای برندتان انتخاب می‌کنید، تبدیل به قسمتی از مجموعه بزرگ‌تر می‌شود. داشتن یک نام مناسب که بتواند روی مخاطب تاثیر گذار باشد بسیار مهم است زیرا بسیاری از مشتریان احتمالی شما ممکن است در مورد شرکت، محصولات و خدمات شما چیزی ندانند.