راهنمای ثبت اینترنتی تغییرات شرکت

راهنمای ثبت اینترنتی تغییرات شرکت

درج شماره پیگیری و بارکد صادر شده را در قسمت بالای برگه صورت جلسه الزامی است و همچنین الصاق رونوشت از تائیدیه که شماره و بارکد رهگیری را دارد روی کاغذ پاکت باید انجام شود. متن صورتجلسه تایپ شده در سامانه عیناَ باید با متن صورتجلسه ای که به اداره ثبت شرکت ها داده شده مطابق باشد. فرض دوم این است که قانون تغییری نکند هنوز ثبت تغییرات اساسنامه به عنوان بخشی از ثبت تغییرات شرکت ها اهمیت پیدا می کند.

پیگیری درخواست تغییرات ثبت شرکتها

بله اما در صورتی که قبلا با راهنمایی کسی این کار را انجام داده باشید، در غیر این صورت احتمالا در تنظیم صورتجلسات که قواعد خاص خود را دارند و یا بعد از ثبت در سامانه و پست مدارک اشتباه خواهید کرد و درخواست شما رد خواهد شد و مجدد باید این مسیر را طی کنید. در صورتی که قبلا این فرآیند را انجام نداده اید با ما مشورت کنید. تغییر در میزان سهام، یا اضافه شدن شریک جدید و موضوعاتی از این قبیل که این موارد هم در اختیار مجمع عمومی می باشد. صورت‌جلسه تغییرات شرکت به صورت آنلاین و بسیار دقیق در سامانه آسان‌ثبت تولید و تکمیل می‌شود. پس از آن با استفاده از کد ثبت شده شرکت می توانید یک آگهی نیز در روزنامه رسمی به چاپ برسانید. در این بخش اطلاعاتی مثل اطلاعات هویتی، آدرس پستی و اطلاعات تماس افراد باید ثبت شود.

ثبت صورتجلسه

ثبت تغییرات در این شرکت‌ها با موضوعات زیر است؛ تغییر موضوع شرکت، تغییر محل شرکت، نام شرکت، نقل‌وانتقال سهم‌الشرکه شرکا، افزایش و کاهش سرمایه و تغییرات و اصلاح مواد اساسنامه. پرداخت حق الثبت جهت تغییر نام و تحویل فیش به اداره ثبت شرکت‌ها. اگر مایلید با ثبت تغییرات شرکت‌های ضایعات، ضمن خدمت، مایع ظرف‌شویی، غذا و دارو، غیرتجاری و لوازم‌خانگی ثبت تغییرات آشنا شوید، ثبت کاف خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کند. امروزه با توجه به ایجاد سیستم جدید اینترنتی و با اجرایی شدن سامانه ثبت شرکت ها کلیه مراجعات متقاضیان جهت ثبت شرکت، به صورت غیر حضوری و به راحتی انجام می گیرد. از مزایای این سامانه، تسریع در انجام امور و صرفه جویی در زمان و هزینه ی کاربران و سهولت کار برای متقاضیان است.

قسمت بعدی برای تعیین سمت شخص در شرکت یا موسسه است که چه مسئولیتی را به عهده دارد . تغییر اساسنامه شرکت در طولانی مدت و با گذشت زمان اجتناب ناپذیر و حتمی می باشد. چون در فرض اول این حقیقت نهفته است که گاهی قوانین تجاری کشور با صلاحدید مقامات عوض می شوند و به طبع آن، اگر در اساسنامه شرکت مورد متناقضی وجود داشته باشد، مجبور به عوض کردن آن می شوند.

فرم مربوط به ثبت تغییرات شرکت را دریافت نموده و تکمیل کنید. 9 مرحله زیر را باید برای ثبت تغییرات به صورت اینترنتی دنبال کنید. ثبت شرکت برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سامانه جامع ثبت شرکتها در کانال تلگرام حقوق تجاری عضو شوید .

در صورتی که هنوز مدارک را پست ننموده باشید، می توانید از درخواست خود انصراف دهید و بلافاصلاه پذیرش مجدد بگیرید. پس از گذشت این زمان می توانید همین نام را با تغییراتی که می خواهید درخواست نمایید. در این مرحله شما امکان مشاهده اطلاعات وارد شده را نخواهید داشت، می توانید مدراک تائید شده را سایت پرینت تهیه فرمائید. صورتجلسه تنظیم شده و سهام شرکاء در آن مشخص می شود و سپس به امضای ان ها میرسد.

  • هر کسی که طرح جدیدی را خلق کند یا توسط قرارداد استخدام به کارفرما متعلق باشد، می‌تواند متقاضی طرح صنعتی باشد.
  • در قسمت تابعیت شخص، باید توجه داشت در صورت ایرانی بودن شماره ملی و در صورت غیر ایرانی بودن شماره گذرنامه وارد می شود و چنانچه، شخص حقوقی باشد نام شخص، شناسه ملی و شماره ثبت راباید وارد نمود.
  • اگر هنگام ثبت شرکت در تهران یا شهر های کشور و حتی در کشورهای دیگر اطلاعات کافی نداشته باشید ممکن است هنگام ثبت با مشکلاتی مواجه شوید.
  • زمانیکه یک شرکت تصمیم میگیرد در مکانی دیگر به علت گسترش فعالیت خود شعبه یا شعبات جدید ایجاد کند، برای شرکت مانند تغییر آدرس می باشد و دارای شرایط و مدارک یکسان است و همان مراحل در سازمان ثبت شرکت ها طی خواهد شد.
  • سلام جناب مهدوی، برای تغییر مدیر عامل باید ثبت تغییرات شرکت انجام بدین که در اون مدیر عامل و حق امضا جدید تعریف بشه و بستگی به این داره که مدیرعامل فرد جدید هستش یا قبلا داخل موسسه بوده، لطفا با موسسه تماس بگیرید.
  • ثبت شرکت و ثبت موسسه تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند؛ اولین چیزی که اهمیت دارد اطلاعاتی است که متقاضی در اختیار مشاوران قرار می دهد.

مقدار سرمایه ای که برای شرکت در نظر گرفته شده یکی از موارد اساسی شرکت است و هر نوع تغییر در میزان آن باید به صورت رسمی ثبت شود. در این مرحله ، با زدن « دریافت متن اساسنامه » فرمی برای شما ظاهر می‌شود که بر اساس اطلاعات وارد شده در قسمت های قبلی تکمیل شده است؛ اگر اشتباهی در پر کردن قسمت های قبلی وجود داشته باشد، می توانید به گام مربوطه مراجعه و آنها را اصلاح کنید. در این گام باید صورتجلسه موسسین هر شرکت قید گردد که در آن هیئت مدیره شرکت مشخص می شود. شایان ذکر است، جهت مشاوره انتخاب نام شرکت می توانید با مشاورین ما در ثبت شرکت فکر برتر تماس حاصل فرمایید تا یاری دهنده شما در این انتخاب باشند. در گام بعد می بایست نوع شرکت را تعیین و اسامی مورد نظر خود را وارد کنید. در این قسمت می توانید 5 نام را به ترتیب اولویت درخواست نمایید.

انواع صورتجلسه تغییرات شرکت‌ها

این قانون در سال 1310 تصویب شد و در سال 1327 نیز اداره ثبت شرکتها و علائم تجاری و نیز ثبت اختراعات در راستای حمایت از مالکیت تجاری, کشاورزی و صنعتی به کنوانسیون پاریس (مادرید) پیوست. از طرف دیگر کسب و کار در فضای مجازی نیز به شدت در حال رشد می باشد. تمامی این شرکت ها و موسسات در سطح کشور خدماتی را ارائه می کنند یا اینکه محصولات خود را به فروش می رسانند.

مزایای استعلام شماره ثبت شرکت

طبق بخشنامه ی ۹۰/۳/۲-۳۹۸۵۲/۹۰ برای تاسیس و تغییرات نهادهای پولی و اعتباری از قبیل بانک ها،موسسات اعتباری،تعاونی های اعتباری،صندوق های قرض الحسنه،صرافی ها و شرکت های واسپاری(لیزینگ)نیاز به اخذ مجوز از بانک مرکزی می باشد. ۱-تعیین خط مشی شرکت و رسیدگی و اتخاذ تصمیم راجع به کلیه امور شرکت (غیر از آنچه که در صلاحیت مجمع عمومی موسس یا فوق العاده است). اطلاعاتی از جمله وضعیت شرکت ، نام ، آدرس ، نوع شرکت ، تاریخ ثبت شرکت ، کدپستی و … برای شما به نمایش گذاشته می شود . اگر همزمان پیش ثبت نام چندین صورتجلسه را انجام داده اید همه را در یک پوشه و پاکت گذاشته و ارسال کنید و قسمت بالای رسیدها را که شماره رهگیری بر روی آن نوشته شده است جدا کنید و همه را بر روی یک پاکت الصاق نمایید. به همین دلیل مهم است که اطلاعاتی را که به روزنامه رسمی وارد می شوند کاملا دقیق و شفاف باشند.

با ثبت نام کردن اینترنتی به دست می آید استفاده از همین فهرست پیگیری است … تحویل صورتجلسه به موکل جهت امضا توسط کلیه اعضاء(هیئت مدیره و بازرسان) و درج مهر شرکت در همه صفحات صورتجلسه. در مجامع عمومی عادی، حضور همه سهام داران و مدیران الزامی بوده و بنابراین از چنین مجامعی ثبت شرکت می توان برای تبادل نظر و تصمیم گیری در مورد موضوعات مهم مربوط به امور داخلی شرکت، فرصت ها، اهداف و سیاست های کلی استفاده کرد. برند یا نام تجاری که برای محصولات و خدمات یا شرکت ها اطلاق می شود، نامی است که محصولات و خدمات و شرکتها را از سایر شرکت ها متمایز می کند.

تعرفه درج آگهی در روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار نیز بر اساس ابعاد کادر و تعداد کاراکتر متغیر است. در محاسبه هزینه‌های ثبت تغییرات شرکت گاهی این مبلغ را در نظر نمی‌گیرند، در حالی که چاپ آگهی تاسیس شرکت در روزنامه طبق قانون الزامی است. بنابراین، کامل کردن روند ثبت قانونی تغییرات شرکت‌ها در ایران مستلزم در نظر گرفتن تمام این هزینه‌های جانبی است. گفتنی است که در هیچ سامانه‌ای نباید وجهی جداگانه بابت هزینه ثبت صورت‌جلسه تغییرات از شما اخذ شود. به طور کلی مراحل به صورت آنلاین انجام می‌شود و بعد از تنظیم و تکمیل صورتجلسه تغییرات در سامانه اداره ثبت شرکت‌ها و طی مراحل مورد نیاز، کد پیگیری به متقاضی داده می‌شود و او می‌تواند به صورت آنلاین پیگیر وضعیت باشد.

دررابطه ‌با موضوع تصمیم‌گیری می‌شود و صورت‌جلسه‌ای تنظیم و امضا می‌شود. تهیه‌ی لیست سهامداران که در جلسه حضور داشتند و امضای آن‌ها. ماده 8- چنانچه نتیجه کارشناسی نام،نشانگر وجود تعارض در نام پیشنهادی با مفاد این دستورالعمل باشد،مراتب با ذکر علت رد نام پیشنهادی، به متقاضی اطلاع رسانی می شود تا نام های جدیدی پیشنهاد نماید.

طراحی و ثبت برند و علامت تجاری شما از صفر تا صد تا مرحله دریافت سند رسمی بصورت انحصاری و استعلام کاملا رایگان نام مورد نظر شما. مشاورین آگاه ثبت پس از عقد قرارداد تا زمان ثبت شرکت و چاپ در روزنامه رسمی پیگیر پرونده و پاسخگوی شما خواهند بود. با توجه به قوانین ثبت شرکت در کشورهای مختلف و نوع شرکت ثبتی در آن کشور متفاوت است. برای اطلاع از لیست قیمت نوع شرکت و کشور مد نظرتون رو با کارشناسان آگاه ثبت چک کنید.

در صورتی که پرونده از لحاظ قانونی و مدارک ارسالی توسط کارشناسان اداره دارای ایراد باشد پرونده رد می شود و متقاضی موظف می باشد نسبت به تنظیم و ثبت مجدد اوراق و طی شدن مراحل از ابتدا اقدام نماید. چنانچه پس از کامل کردن فرمها و ارسال آنها به اداره ی ثبت شرکت ها صورتجلسه شما ایراد یا نقص داشته باشد پیام رفع نقص برای شما ارسال می ثبت برند تجاری شود که باید اقدام به رفع آن کنید و مستندات رفع نقص را در پاکت و پوشه مخصوص رفع نقص قرار داده و به اداره ثبت شرکت ها ارسال کنید. افزایش یا کاهش مدیران یک شرکت از رایج ترین تغییرات شرکت به حساب می آید. فقط کافیست تا جلسه ای با حضور هیئت مدیره تشکیل شود و اعضا در مورد افزایش یا کاهش مدیران تصمیم گیری های لازم را انجام دهند.