ثبت اینترنتی پیگیری درخواست در سایت اداره ثبت شرکت ها

ثبت اینترنتی پیگیری درخواست در سایت اداره ثبت شرکت ها

و در حالت سوم چنانچه شرکت ثبت نکردید و مجوز فعالیت وزارتی هم ندارید . برای رفع این مشکل درخواست قبلی را کنسل ( انصراف دهید) درخواست جدید کنید و از پاکت مخصوص پستی ارسال مدارک استفاده کنید. شما دقیقا باید نشانی شرکت ، موسسه ویا بطورکلی مودی که برای اش دفتر درخواست کردید را همراه با کد ثبت برند پستی بنویسید. بله دوست گرامی یک از نفر از اعضای هیئت مدیره را هم وارد کنید کافیه ارور نمی گیرد رد میشه . با استفاده از کلید “چاپ رسید پذیرش درخواست پلمپ” رسیدی از طرف سیستم به کاربران از درخواست ارائه می شود . ، کلیه مدارک مورد نیازی که متقاضی می بایست آن را حاضر نماید مشخص می شود .

پیگیری درخواست ثبت شرکتها

در صورتی‌که طی مهلت داده شده (حدودا یک ماه برای پرداخت مهلت دارید) نسبت به پرداخت دفاتر پلمب اقدام نکنید، درخواست شما به صورت خودکار رد خواهد شد. در صورتیکه میخواهید از ابتدا کار را انجام دهید تمام شماره پیگیری‌های قبلی را انصراف بزنید. برای مطالعه بیشتر در رابطه با دریافت کارت بازرگانی و اطلاع از مدارک، شرایط و هزینه‌های آن روی آن کلیک کنید.

سامانه ثبت اینترنتی پیگیری درخواست سایت اداره ثبت شرکت ها

بله از ادارات پستی که ارسال مدارک پلمپ دفاتر را انجام می دهند می توانید اقدام کنید. در صورتیکه تا قبل از انقضای مهلت قانونی 2ماه از تاریخ ثبت شرکت تازه التاسیس تهیه شود هیچ گونه مشکا مالیاتی پیش نمی آید. طبق قانون بعد از اخذ دفاترقانونی توسط شرکتها ،می بایست کلیه رویدادهای مالی شرکت در آن ثبت شود و هنگام رسیدگی مالیاتی به ماموران مالیاتی ارایه شود. در شرکت ما مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره یه نفر هستند منتهی در قسمت ثبت سمت گزینه مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره وجود ندارد و من هرکدوم رو که میزنم ارور میده و میگه شرکت باید مدیر عامل داشته باشد و یا شرکت باید رئیس هیئت مدیره داشته باشد.

  • این شرایط برای تمامی شرکت ها لازم است که برقرار شود تا از مشکلات احتمالی و بروز مداخله های مالی بتوان جلوگیری کرد.
  • الف- متقاضی ابتدا با «درخواست عضویت» رمز عبور دریافت می‌کند.
  • ♦️ عدم فعالیت شرکت برای عملکرد سال گذشته مورد پذیرش است و نمی‌توان نسبت به آینده یا سال مالی بعد ادعای عدم فعالیت نمود.
  • در این صفحه می توان سمت اشخاص هیات مدیره که در صفحه قبل اطلاعات آنها وارد شده است مشخص نمود .
  • ابتدا می بایست تابعیت و سپس شناسه ملی شخص حقوقی را وارد کرد .

بعد از طی مراحل ثبت در سامانه آیا همراه مدارک خواسته شده ما باید دفاتر کل و روزنامه رو هم خریداری و پست کنیم به اداره ثبت شرکت ها یا بعد از طی کردن مراحل و تایید کارشناس با پرداخت هزینه دفاتر رو تهیه و از طریق پست برای ما ارسال میکنند. دفاتر تجاری پلمب شده، چند هفته پس از پرداخت هزینه آن در سامانه ثبت شرکت‌ها، توسط اداره پست به آدرس رسمی شرکت شما پست می‌شوند. در شرایطی که دفاتر را دریافت نکرده‌اید، احتمالا در زمان تحویل در آدرس مورد نظر وجود نداشته‌اید و این دفاتر به باجه معطله منطقه پستی آدرس شرکت، مرجوع شده است.

امکانات سامانه جامع ثبت شرکتها Irsherkat Ssaair

سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری متشکل از 8 قسمت است که متناسب با خدمت درخواستی باید انتخاب گردد . من کار ثبت و تغییرات شرکت و پلمپ دفاتر تجاری رو میتونم انجام بدم. ایا امکان همکاری از راه دور در شرکت شما هست؟ ممنون میشم پاسخ بدید. برای تمدید مدیران و بازرسین بدون توجه به نوع شرکت تنها یک صورتجلسه مجمع عمومی عادی سالیانه کفایت می کند، پس یک صورتجلسه همراه با یک بار درج در روزنامه رسمی که در حدود 600 هزار تومان خواهد بود. در نهایت باز هم می بایست یک صورتجلسه هیات مدیره تنظیم شود که در آن مدیران و سمت آنها مشخص، دارندگان حق امضا شرکت و روزنامه رسمی جهت درج آگهی در آن مشخص می شود. ارسال صورتجلسه به اداره ثبت از طریق پست جهت بررسی،تایید صلاحیت صورتجلسه و ثبت تغییرات مورد نظر.

قانونگذار اهمیت خاصی برای دفاتر تجاری قائل شده و بین تجار دفاتر تجاری سندیت دارند. برای جلوگیری از تقلب و وارد کردن بعضی از اقلام به تاریخ های بعد تشریفاتی پیش بینی شده است که حتی المقدور تجار نتوانند بعداَ ارقامی ثبت شرکت در تهران را در دفاتر خود وارد کنند. اگر شرکت در طول فعالیت خود تغییراتی داشته است باید تمامی مدارک تغییرات شرکت کپی گرفته شود. در این مرحله آدرس و کد پستی و شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت می بایست به صورت دقیق قید گردد.

پلمپ دفاتر قانونی یکی از ابتدایی‌ترین اما مهم‌ترین اقدامات هر کسب و کار، جهت انجام قانونی و شفاف تکالیف مالیاتی است؛ به صورتی که پذیرش کلیه درآمدها و هزینه‌های شرکت در گرو تایید دفاتر تجاری پلمپ شده آن است. با کسب آموزش مالیات به صورت اصولی با نحوه تحریر دفاتر قانونی، زمان و نحوه ثبت درخواست پلمپ دفاتر و همچنین برآورد تعداد دفاتر مورد نیاز آشنا خواهید شد. در بالا اشاره کردیم هنگامی که پرداخت صورت گیرد و روند توسط کارشناس تایید گردد، یک شماره پیگیری به شما تعلق خواهد گرفت. در بخش «پیگیری درخواست» بر روی لیست «نوع درخواست» کلیک کرده و پلمپ دفاتر تجاری را انتخاب نمایید. سپس در بخش «شماره پیگیری»، رقمی را که دریافت کرده اید، وارد نمایید.

تغییر،افزایش یا کاهش موضوع شرکت

رعایت مقررات این آیین نامه برای کلیه مشمولین تهیه و پلمپ دفاتر قانونی الزامی است و عدم رعایت مقررات باعث بی اعتباری دفاتر در فرآیند رسیدگی و تعیین درآمد مشمول مالیات خواهد شد. طبق ماده ۶ قانون تجارت، کلیه تجار مکلفند رویدادهای مالی عملیات تجاری خود را در دفاتر قانونی روزنامه و کل ثبت کنند، از این رو طبق ماده ۱۱ قانون تجارت، دفاتر قانونی می بایست توسط ادارات ثبت، مهر، امضاء و پلمپ شوند. در واقع می توان گفت که هر شرکت در طی فعالیت های خود ارتباط نزدیکی با یک روزنامه رسمی بر قرار می کند که این روزنامه ها نیز برای فعالیت های مختلف و کاربرد های فراوان استفاده می شوند مانند استعلام برند که اشخاص قبل از ثبت برند نام انتخابی خود را در آن جستجو می کنند.

اظهارنامه مالیاتی یکی از امور مربوط به حوزه مالی و حسابداری است که در موعد حسابرسی اداره مالیات، هر شرکت باید اظهارنامه خود را در سامانه مربوطه ثبت نماید. ولی دفاتر پلمپ قانونی، یک دفتر روزنامه و یک دفتر کل هستند که قبل از شروع سال مالی، هر شخص حقیقی یا حقوقی باید آن ها را سفارش داده و پس از اینکه توسط اداره پست به دستش رسید، می بایست آن ها را مطابق با مراودات مالی خود تکمیل نماید. در نهایت این دفاتر به سازمان یا اداره ای تحویل داده نخواهد شد و باید به صورت سالم و منظم در محل شرکت نگهداری شده و به بازرسین و حسابرسان در موعد مقرر ارائه شود.

کلیه فعاليت‌ها و خدمات سامانه ثبت آنلاین آسان ثبت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است. در هر صورت اگر به دلایلی صورتجلسه شما مورد تایید قرار نگیرد ، با ارسال دلیل از شما خواسته می شود تا رفع نقص نمایید . اگر شرکت دارای شعبات دیگری است این قسمت را پر کنید ، و در قسمت مربوط به سمت ها در شعب سمت شخص و مدت تصدی را تعیین کنید. قسمت بعدی برای تعیین سمت شخص در شرکت یا موسسه است که چه مسئولیتی را به عهده دارد . در شرح فعالیت نیز اگر در رابطه با موضوع فعالیت نیاز به توضیح باشد توضیحات لازم را وارد نمایید.سپس با کلیک بر روی گزینه ی گام بعدی وارد صفحه ی اطلاعات مرکز اصلی شوید.

ماده 8- چنانچه نتیجه کارشناسی نام،نشانگر وجود تعارض در نام پیشنهادی با مفاد این دستورالعمل باشد،مراتب با ذکر علت رد نام پیشنهادی، به متقاضی اطلاع رسانی می شود تا نام های جدیدی پیشنهاد نماید. در این بخش یک سری قوانین نمایش داده می‌شود که بهتر است آنها را با دقت مطالعه کنید. همچنین اطلاعات اساسنامه را در این بخش به خوبی مطالعه کنید تا در صورت اشتباه آن را اصلاح کنید. همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را در اینستاگرام ثبت نیک دنبال نمایید .

♦️ در صورتی که شرکتی در سال عملکرد فعالیتی نداشته باشد، تمامی اقلام ترازنامه‌ای که از سال‌های قبل ثابت بوده و مانده دارند، مثل حساب سرمایه و … را در دفاتر قید نماید؛ تا سفید بودن دفاتر تحویلی موجب رد شدن آنها نشود. از اینرو طبق ماده ۱۱ قانون تجارت ،دفاتر پیگیری ثبت تغییرات شرکت مذکور می بایست توسط ادارات ثبت،مهر،امضاء و پلمپ شوند. اگر شرکت شما خدمات پیمانکاری در زمینه عمران، انفورماتیک،تاسیساتی خدماتی و … باشد حتما برای اخذ رتبه شرکت اقدام خواهید کرد. اشخاصی که در جلسه حاضر می باشند را همراه با سمت آن ها تعیین کنید.