سپس بر اساس این اطلاعات شخصیتی برای برندتان بسازید و سعی کنید با هر کدام از کلیدهای طراحی انتخاب نام برند که در این مقاله برایتان برشمردم حداقل ده گزینه اسم برای برندتان برگزینید. پیشنهاد میکنم با عضویت پولی از سایت واژهیاب فارسی برای جستوجوی واژهها استفاده کنید چرا که این سایت گنجی از واژههای مشابه و همقافیه در اختیارتان میگذارد. برند انتخابی باید در خور نوع کسبوکارتان و به عبارتی با کار شما ارتباط معنایی داشته باشد، برای مثال اگر کسبوکار شما در حوزه آموزشی است نمیتوانید اسمی انتخاب کنید که در خور کسبوکار فروشگاهی باشد. بهتر است در نظر بگیرید که برند شما در لوگو، پوسترهای تبلیغاتی و کارت ویزیت چگونه نمایان میشود، برای نمونه اسم برند مزمز، Cisco و یا AT&T که دارای تقارن و توازن هستند و کاربرپسندتر به چشم میآیند. برای انتخاب نام برند شما اول هم باید با مفهوم برند آشنا باشید.
- چکیدهای از این مقاله را در ویدیو زیر برایتان توضیح دادهایم و پیشنهاد میکنیم که حتماً ویدیو زیر را نگاه کنید.
- یا کوکاکولا را در نظر بگیرید، کوکا نام گیاهی هست که از آن نوشابه میگیرند.
- در حالیکه این موارد ظاهرا طولانیتر از نامهایی مانند اپل یا نایک هستند همچنان پایینتر از این برندها قرار دارند.
- تعیین نام شركتها و مؤسسات غیر تجاری كه قبلاً سابقه ثبت داشته حال قصد تعویض نام آن را دارند.
این کار به منزله یک بمب خلاقیت برای شما عمل خواهد کرد. گنجینه بسیار خاصی از اسامی به شما خواهد رسید و کار شما را به شدت جلو میاندازد. خب، به نظر ما آگاهی از همین تعداد کلید برای شروع پروسه انتخاب برند کفایت میکند و بهتر است ثبت شرکت در تهران که ما سایر مراحل انتخاب را آغاز نماییم. ضمن این که ما ارتباطی بین سیمرغ و کلمه حامی به معنای حمایتکننده ایجاد نموده و این نام را بر این اساس ساختیم. برخی از برندهای برتر و معروف ایران و دنیا از این قابلیت استفاده نمودهاند.
در این مرحله میبایست ۳ صفحه لندینگ یکسان طراحی کنید و در هر صفحه فقط نام برند را تغییر دهید. سپس به مدت ۷ روز این صفحات را برای مخاطبتان تبلیغ کنید. البته میتوانید در سوشیالهای خود نیز یک مسابقه ترتیب دهید و جایزهای را برای بهترین اسم پیشنهادی مشخص کنید. از مخاطبانتان بخواهید تا دوستانشان را نیز به این مسابقه دعوت کنند.
برای انتخاب اسم ایرانی از بین نام های قابل ثبت برای برند بهتر است همین الان با کارشناسان ایلیا تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آن ها در این راه بهره ببرید. بالاخره میتوانید با خیال راحت اسم برندتان را ثبت کنید، برای این کار میتوانید از طریق سایت مرکز مالکیت فکری بر اساس محصول یا خدمات خود اظهارنامه مربوطه را تکمیل کرده و مدارک مورد نیاز را ارسال کنید. برای این کار نیازی به داشتن لوگو نیست؛ اما دیگر کمکم باید به فکر استخدام یک طراح حرفهای باشید.
پاسخ دهید لغو پاسخ
اطمینان حاصل کنید که وقتی آن را با صدای بلند میگویید با کلمات دیگر اشتباه گرفته نمیشود. در این مورد مثالی نمیآوریم و به شما اجازه میدهیم از تخیل خود استفاده کنید. ثبت برند مواد غذایی به صورت آنلاین در چند مرحله – مزایای. ثبت برند مواد غذایی راهنمای مراحل و هزینه ثبت برند غذای.
اما این موضوع کاملا واقعیت دارد و اتفاقی است که برای برخی از برندهای جهانی تراز اول مثل کوکاکولا افتاده است. اسامی برند انتخاب شده باید فارسی باشد و واژه بیگانه در آن استفاده نشده باشد. 8- نام برند باید با هویت کسب و کار همخوانی داشته باشد.
برای اینکه یک اسم برند بتواند به اندازه کافی روی مشتری اثر گذارد باید در زمان انتخاب اسم برند به 9 معیار متفاوت زیر توجه نمود. باید بگوییم که بهترین و خاص ترین اسامی برای برند، یک نتیجه محرمانه و به یادماندنی هستند. در مورد احساساتی که می خواهید مشتری خود را با آن تحت تاثیر قرار دهید به خوبی فکر کنید و با ایجاد یک نقشه ذهنی از مفاهیم مرتبط با کسب و کار خود آغاز کنید. شما باید کلمات، تجربیات توصیفی کسب و کار خود را به خوبی بشناسید. از مواردی که می تواند بر یک کسب و کار تاثیرات مثبت گذاشته و باعث پیشرفت ان در زمان فعالیت شود انتخاب نامی خلاقانه برای برند است .
بهترین کار اینه که اسم خاصی رو به عنوان اسم برندتون انتخاب کنید و در کنار کلمه جوراب یا معنی انگلیسی اون قرار بدین و با استفاده از کاراکترهایی مثل آندرلاین یا دات(.) بین اونها فاصله ایجاد کنید. مطمئنم حالا که دانستید ارزش اسم برندتان میتواند تا ۸۰ درصد ارزش کسب وکارتان باشد ادامه این مقاله را با با اشتیاق و دقت بیشتری میخوانید تا بتوانید اسم برند هرچه قدرتمندتری انتخاب کنید. من هم سعی کردهام دانش و تجربه چندین سال پژوهش و فعالیتم در عرصه برندسازی را به کار ثبت برند ببندم و مقالهای جامع در این باره برایتان بنویسم که اصول و کلیدهای طلایی انتخاب اسم برند را به صورت فشرده برایتان بیان کند. انتخاب اسم برند بهدرستی یکی از مهمترین دغدغههای افراد حرفهای در حوزه کسبوکار است. مطمئنم شما دوست عزیزی که در حال مطالعه این مقاله درباره انتخاب اسم برند هستید تا حدود زیادی از اهمیت ارزش اسم برند آگاهید. انتخاب اسم برند به جهت توسعه کسب و کار و رونق روابط تجاری، شهرت، محبوبیت وماندگاری در ذهن مخاطبان بسیار حائز اهمیت می باشد.
انتخاب اسم مناسب برای بستنی فروشی
درواقع اگر ندانید برای چه کسی اسم برند خود را انتخاب میکنید، پس انتخاب یک اسم قانعکننده را بسیار سختتر خواهید کرد. قبل از شروع جلسات نامگذاری، اطمینان حاصل کنید که شخصیت کاربر یا مجموعهای از شخصیتهای مختلف را در اختیار دارید که میتوانید از آنها برای بررسی ایدههای خود از منظر مشتری استفاده کنید. مشخص کردن شخصیت کاربر (پرسونال) به شما امکان میدهد تا در کفش افرادی که میخواهید محصولات و خدمات خود را بفروشید، قدم بگذارید، بنابراین میتوانید نامی را انتخاب کنید که با مشتریان خود طنین انداز باشد. در نظر داشته باشید که انتخاب نام مناسب شرکت فرآیندی پیچیده است که اگر بهدرستی انتخاب شود میتواند تاثیرات مثبت زیادی را در کسب و کارتان ایجاد کند.
برای انتخاب اسم خلاقانه برای برند خود مثل همیشه می توانید بر تجارب و سابقه برندسازی مشاوران موسسه حقوقی ما تکیه کنید . ما شما را در راه انتخاب بهترین و خلاقانه ترین نام برای برند یاری خواهیم کرد . برای اشخاصی که در راه انتخاب نام تغییرات شرکت قانونی و مناسب با حیطه فعالیت یک برند و علامت تجاری تجربه کافی را ندارند امکان انتخاب مناسب ترین نام علامت تجاری امری دشوار خواهد بود. بهترین راه برای انجام این مورد بهره مندی از تجارب شخصی مجرب در انجام این امور خواهد بود .