لیست اسامی خاص برای انتخاب اسم برند

لیست اسامی خاص برای انتخاب اسم برند

انتخاب اسم برند زیبا، واقعا می‌تواند یک مشکل باشد، آن هم زمانی که شما بدون هیچ شناختی برای پیدا کردن آن اقدام می‌کنید. ممکن است راه‌های مختلفی هم وجود داشته باشد اما بهترین اسامی خاص برای برند را تنها می‌توان با تمرکز بر روی مشتری به دست آورد. انتخاب اسم برند به جهت توسعه کسب و کار و رونق روابط تجاری، شهرت، محبوبیت وماندگاری در ذهن مخاطبان بسیار حائز اهمیت می باشد. وب رمز در سال ۱۳۸۱ با هدف فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و ارائه خدمات وب با کیفیت جهانی پایه گذاری شد.

مشاوره انتخاب اسم برند

اسامی زیبایی در همین مطلب وجود داره در صورت تمایل میتونید استفاده کنید . روی نام شرکت که چندسیلابی است زیاد وقت صرف نکنید چون خیلی مهم نیست. این روشی است که امروزه بسیاری از شرکت‌های ایرانی روی آن تمرکز دارند. اعتقاد بر این است که نقش نام تجاری ثبت شرکت در تهران شبیه به به یک فانوس دریایی است که پرتوهای نور آن جهت حرکت مشخصی را برای کشتی ها تعیین می کند. به بیان دیگر نام های تجاری همانند چشم اندازی هستند که مدیران ارشد سازمان قصد دارند بر اساس آن جهان را به مکان بهتری برای زندگی انسان تبدیل کنند.

فهرستی از معیارهایی که می‌توانید از آن برای کوتاه کردن فهرست اسامی‌تان به کمک استراتژی برند استفاده کنید، بسازید. حواستان باشد مواردی مثل به‌یادماندنی بودن و متمایز بودن را داشته باشد. خصوصاً به این دلیل که پیدا کردن اسمی که قبلاً انتخاب نشده باشد کار ساده‌ای نیست.

در انتخاب نام تجاری و اسم برند به یک الگو محدود نشوید

یک شعار خوب به خاطرتان می‌ماند چرا که کوتاه است و به‌سادگی می‌توان آن را به خاطر سپرد. مؤسس آمازون، جف بزوس، نخستین بار نام شرکتش را کادبرا گذاشت تا نشان دهد فروشگاه آنلاینش چقدر جادویی است. در بخش خیریه، شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد اسامی توصیفی کمک شایانی در جمع‌آوری کمک‌های مالی داشته‌اند. اسامی توصیفی کاری که انجام می‌دهند را میگویند مثل تنباکوی آمریکایی بریتانیایی یا مرکز تحقیقات سرطان بریتانیا. لگو از عبارتی دانمارکی می‌آید که اصل آن لگ گوگ بوده و معنی “خوب بازی کن” می‌دهد. طیف گسترده‌ای از دسته‌بندی‌های نام‌گذاری وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید، پس قدم بعدی این است که تصمیم بگیرید می‌خواهید در کدام دسته به طور خلاقانه‌ای جستجوی کنید.

  • از اصول انتخاب نام برند، تا جایی که ممکن است تداعی کننده کالا و خدمات شما باشد.
  • اگر نام برند شما معنی داشته باشد و در ضمن به شرکت شما هم ارتباط داشته باشد، تصویر بهتری از شما در ذهن و قلب مشتریان بر جای می‌گذارد.
  • از مواردی که می تواند بر یک کسب و کار تاثیرات مثبت گذاشته و باعث پیشرفت ان در زمان فعالیت شود انتخاب نامی خلاقانه برای برند است .
  • انتخاب اسم برند زیبا به همه هزینه‌ها و زحماتی که متحمل می‌شوید، می‌ارزد.

سعی کنید نامی که انتخاب می کنید اطلاعاتی از کسب و کار خود را به صورت نهفته در خود داشته باشد و با شغل و کسب و کار شما مطابقت داشته باشد. در حال حاضر می‌توانید به کمک طراحی یک صفحه لندینگ(صفحه فرود) این اسم‌ها را تست کنید. صفحات لندینگ صفحاتی ساده اما هدف‌مند هستند که برای دعوت مخاطب ایجاد شده‌اند. در این مرحله می‌بایست ۳ صفحه لندینگ یکسان طراحی کنید و در هر صفحه فقط نام برند را تغییر دهید. سپس به مدت ۷ روز این صفحات را برای مخاطب‌تان تبلیغ کنید. البته می‌توانید در سوشیال‌های خود نیز یک مسابقه ترتیب دهید و جایزه‌ای را برای بهترین اسم پیشنهادی مشخص کنید.

روش انتخاب اسم وب‌سایت و تجارت آنلاین

“نام گذاری برند” انتخاب یک نام به سلیقه و علاقه مدیریت از میان لیست گزینه های نام برند نیست، بلکه بخشی از فرایند برندینگ بوده و قوانین خاص خود را دارد. اگر تمایل دارید که با شیوه اصولی نامگذاری برند بیشتر آشنا شوید و نمی دانید که از کجا شروع کنید، توصیه می کنیم که “راهنمای انتخاب نام برند برای کسب وکارها“را مطالعه و از آن برای انتخاب نام برند خود استفاده کنید. ثبت برند پس قبل از فرایند انتخاب نام برند حتما نگاهی دقیق به نقشه ایران و جهان بیاندازید. فقط به خاطر داشته باشید که نام­ های توصیفی که از نام مناطق جغرافیایی استفاده می کنند قابلیت تجاری سازی چندانی نخواهند داشت، مگر آنکه مشتریان به شکل منحصر به فردی آن نام را با محصول و خدمات شما مرتبط سازند. “رستوران لوکس تهران” یا “تلکابین رامسر” از جمله این اسامی توصیفی هستند.

با نام، لوگو، محصول،وب سایت، فروشگاهی سراسری قابل تشخیص هستند و در صنعت خودشان از سایر رقبا خود را متمایز کردند. اگر در خصوص این دوره نیاز به مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر دارید، این فرم را تکمیل نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم. برند شکلات های رژیمی AYDS که تلفظ نام آن دقیقا شبیه AIDS می باشد.مانند برند شرکت فلاندی تولید نان Jussipussi و برند شکلات های رژیمی AYDS که به نحوی مشتریان آن‌ها حتی از تلفظ دقیق نام‌شان تفره می‌روند. انتخاب نام برند برای یک محصول یا خدمت جدید، ترکیبی از هنر و علم است. همانطور که در ابتدا اشاره شد، اسم برند یا عبارت کمیپن برندینگ تنها بخش کوچکی از چیزی است که به ایجاد یک تصویر کامل از برند خواهد انجامید، اما این یک بخش از برند شما است که برای مدت بسیار طولانی باید با شما بماند.

راستش ماندلا یک چهره سیاسیه بیشتر که فعالیت‌های ضد آپارتاید انجام می‌داده. البته مشکل اصلی این بود که سواد انگلیسی ایرانی ها فوق العاده پایینه و فارسی هم مینویسی چیز دیگه ای تلفظ میکنن وگرنه برند تلفظ خیلی سختی نداره و از اینکه باید کنار بزارمش خیلی ناراحتم. ببخشید من هر چقدر که از شیوه های مختلف استفاده می کنم برای اسم ….یا اسمم به ذهنم نمیرسه یا بعد از کلی وقت میبینم ثبت تغییرات شرکت که اون اسم رو گرفتن به نظرتون چه کار کنم .. بهت پیشنهاد می‌کنم اینستاگرام مارو دنبال کنی، حتماً تو شروع کار بهت کمک میکنه. هر اسم برند تنها 10 سال در مالکیت شماست و بعد از این مدت در صورتی که اقدام به تمدید نکنید هر فرد دیگری می‌تواند اسم برندتان را صاحب شود. در مورد فرارسیدن تاریخ اتمام اعتبار به شما هشداری داده نخواهد شد (!) پس حسابی حواستان را جمع کنید.

نام انتخابی باید ساده و صریح باشد چنانچه دشوار بودن تلفظ ، نوشتار می تواند تأثیر منفی در فروش ، تبلیغات و به یاد ماندن آن در حافظه مشتریان داشته باشد . در صورت نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با مشاوریندادمهرتماس حاصل فرمایید. یک دامنه گسترده برای برند سازی می توان نام برد اما مرحله اول انتخاب نام برند می باشد.

اینكار بوسیله نامه یا تلگرافی از ادارات ثبت استعلام می شود و یا متقاضی خود مستقیماً با درخواست كتبی مراجعه نموده و تقاضای نام می نماید. همان‌طور که از مطالب بیان‌شده بر می‌آید، انتخاب نام برند مقوله‌ای بسیار مهم است. اگر برای نامگذاری برند خود مدت‌ها مطالعه، مشورت و تلاش و بررسی نمودید، مطمئن باشید که راه درست را در پیش گرفته‌اید. اگر درباره مطالب بیان شده سوالی داشتید، لطفاً آن را در بخش ارائه نظرها، با ما و یا دیگر مخاطبان ما، به‌اشتراک بگذارید. از آنجا که نام برند در ذهن مصرف­‌کنندگان وابستگی بسیار زیادی با نوع محصولات یا خدمات دارد، تغییر نام برند برای بازاریابان بسیار دشوار است.

از مخاطبان‌تان بخواهید تا دوستان‌شان را نیز به این مسابقه دعوت کنند. این کار باعث می‌شود تا اسم‌های پیشنهادی به شما افزایش پیدا کند و در نتیجه حق انتخاب شما هم بیشتر می‌شود. دقت داشته باشید که این کار کمک می‌کند تا اسم انتخابی‌ شما قدرت مانور خوبی را برای طراح ایجاد کند و در قسمت‌های مختلف از هویت بصری این اسم درجاهای مختلف استفاده کنید. برای مثال کایلی جنر از نمونه سلبریتی‌های خارجی است که برند لوازم آرایشی را پایه‌گذاری کرده است.