500 اسم املاک برای انتخاب بنگاه مسکن و مشاور املاک

500 اسم املاک برای انتخاب بنگاه مسکن و مشاور املاک

Namobot ساده، سریع و به طرز فوق‌العاده‌ای کاربردی است. یه اسم برای سایت با موضوع طراحی میخوام اگه کسی چیزی به ذهنش میرسه رو بگه . شما می‌توانید برای برندسازی از نام و نام خانوادگی خود برای سالن زیبایی استفاده کنید. برای دسترسی سریع به گالری اسامی پسرانه شادیما از لیست زیر حرف اول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

  • به این فکر کنید که هجی کردن نام پادکست شما دشوار نباشد، از علائم اختصاری غیرمعمول استفاده نکنید و آیا پادکست شما دارای نام‌های هم‌آوا است.
  • اما اگه اصلاً اسم قدیمیش رو دوست ندارید سعی کنید توی یک ماه اسم جدیدش رو انتخاب کنید.
  • به عنوان مثال اسم تنومندان بزرگ بازوی ایران زمین برای یک باشگاه بدن‌سازی اصلا اسم مناسبی نیست.
  • دقت کنید که اسم شما حتما باید مربوط به شخص شما یا حرفه شما باشد و در عین حال ساده تایپ شود.
  • یا بالعکس از نام برندتان برای انتخاب لوگو و شعار، الگو و ایده بگیرید.
  • احتمالاً بعد از مدتی متوجه می‌شوید یکی دوتا از این دسته‌ها بیشتر با سلایق شما جور درمی‌آیند، اما سعی کنید تیم طوفان فکری خود را به چالش بکشید و در هر دسته چند اسم تجاری پیدا کنید.

از کجا این قدر مطمئن هستیم؟ چون وقتی به بازار می‌رویم کلی مغازه با اسم های بی معنی یا کلیشه‌ای می‌بینیم. مثلا کفش پدرام، لباس فروشی احمدی، آرایشگاه بهرام و هزار نمونه دیگر از این اسامی تکراری و غیر جذاب که در خیابان می‌بینیم. این مغازه‌داران احتمالا چون نتوانستند اسم مناسبی را برای مغازه پیدا کنند، از این اسامی استفاده کرده‌اند. اما در ادامه نکات مهمی را می‌گوییم تا مغازه شما اسمی زیبا و جذاب داشته باشد.

پیشنهاد می‌کنیم وقتی ثبت برند تجاری برای مغازه‌تان را پیدا کردید، حتما دامنه آن را هم بخرید و در شبکه‌های اجتماعی نام آن را ثبت کنید. حتی اگر قصد فعالیت در اینترنت را ندارید حتما این کارها انجام دهید تا شخص دیگری با نام شما در اینترنت فعالیت نکند. این طور اسم‌ها در کوتاه مدت تاثیر زیادی روی جذب مشتری و افزایش فروش دارند. به همین دلیل موارد مهمی که باید در انتخاب اسم مناسب برای مغازه خود رعایت کنید را بررسی کردیم. توجه کرده‌اید وقتی به بازار می‌روید، مغازه‌های زیادی را با یک اسم مشابه می‌بینید. مثلا در یک خیابان چندین مغازه با نام سوپرمارکت رضا وجود دارد.

عکس نوشته های اسپانیایی عاشقانه و زیبا برای پروفایل

در هنگام ساخت اسم شرکت موردی که از همه مهم تر است این است که نام انتخابی شما دارای سابقه ثبت نباشد. حال در زیر به معرفی نام های گوناگون ایرانی و خارجی در زمینه های مختلف می پردازیم که برای ساخت اسم شرکت می‌توانید از آن‌ها الگو بگیرید. بهتر است بلافاصله پس از انتخاب اسم برند، دامنه‌ی اینترنتی مورد نظرتان را بخرید و اکانت شبکه‌های اجتماعی‌تان ثبت تغییرات را نیز ایجاد کنید(به عنوان راهنمای انتخاب اسم برند حتما این موضوع را در نظر داشته باشی). و در مرحله‌ی آخر هر کدام از اسم‌ها که نرخ تبدیل بهتری داشتند، به‌عنوان اسم شرکت خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که رفتار کاربران در انتخاب صفحه مناسب شما را شگفت‌زده می‌کند چراکه در بیش‌تر مواقع کاربران رفتاری مخالف رفتار مورد انتظار ما دارند.

ببخشید من هر چقدر که از شیوه های مختلف استفاده می کنم برای اسم ….یا اسمم به ذهنم نمیرسه یا بعد از کلی وقت میبینم که اون اسم رو گرفتن به نظرتون چه کار کنم .. در آخر هر کدام از صفحات که نرخ تبدیل بهتری داشتند را به‌عنوان اسم برند خود انتخاب کنید. احتمالاً بعد از مدتی متوجه می‌شوید یکی دوتا از این دسته‌ها بیشتر با سلایق شما جور درمی‌آیند، اما سعی کنید تیم طوفان فکری خود را به چالش بکشید و در هر دسته چند اسم تجاری پیدا کنید. در آخر از میان تمام ثبت شرکت آن‌ها 10 الی 15 اسمی که بیشترین رأی را آورند را انتخاب کنید. البته باید قبل از انتخاب اسامی اشخاص معروف حتماً چک کنید که اسم آن‌ها از قبل تحت مالکیت شخص دیگری درنیامده باشد؛ زیرا بعضی از اسامی دارای حق مالکیت معنوی هستند. مثل شرکت «تِسلا موتورز»که داستان اسرارآمیز زندگی دانشمند بزرگی همچون «نیکولا تسلا» را به محصولات خود گره زد و با این کار هم از شهرت جهانی او استفاده کرد و هم در اذهان عمومی خود را به‌عنوان برندی پیشرو و نوآور معرفی کرد.

اسم مناسب

مثلا به جای لباس تن آرا، نام مغازه را لباس شیک تن آرا بگذارید. یا مثلا از اسم کاخ طلایی برای مغازه املاک استفاده کنید. با توجه به نوع شرکت استفاده از اسامی ترکیبی، اسم مناطق شهری یا اسم مشاهیر و … به شما پیشنهاد می شود.

اسم فانتزی برای مغازه املاک

به‌ کمک مشاوران دکتر ویز می‌توانید ویژگی‌های نام مناسب شرکت را مشخص کنید. البته دقت داشته باشید که در انتخاب نام مناسب شرکت در نقاط مختلف جهان قوانین مختلفی وجود دارد. در هنگام انتخاب نام برند باید به همه‌ی آن قوانین دقت کنید تا در ادامه‌ی مسیر به مشکل نخورید. اسم برند و شرکت شما باید انتقال دهنده‌ی تجربه، ارزش و همچنین برتری کسب و کار شما باشد. توصیه من اینه که قبل از انتخاب اسم به فکر ثبت برندش هم باشید. انتخاب اسم برای برند شرایط خاصی داره و در بعضی از موارد اسم شما برای ثبت برند رد میشه.

شرایط انتخاب اسم شرکت

اگر شما هم به دنبال کمک برای انتخاب اسم مغازه هستید، به خوب جایی آمده اید و مطمئنا دست پر (با چند اسم خاص مغازه و کسب و کار) از اینجا خارج خواهید شد پس دیگر نگران این بخش نباشید. سرویس عمومی – هنگام ثبت یک شرکت یکی از مهمترین کارهایی که قبل از هر اقدام دیگری باید انجام بدهید، انتخاب یک نام مناسب است. نامی که هم به شما برای برند سازی و موفقیت شرکت کمک کرده و هم قابلیت دریافت مجوز لازم برای ثبت شرکترا داشته باشد.

نمونه بارز این نوع از انتخاب اسم را می‌توان در برندهایی مثل زاگرس پوش، پارک موج‌های آبی، لباس منگو و خیلی موارد دیگر دید. اسم مغازه شما باید جنبه مثبتی داشته باشد و حس خوبی به مشتری بدهد. مثلا دو مغازه لباس فروشی را تصور کنید که اسم یکی پرویز و اسم دیگری جنتلمن است.

اما اگه اصلاً اسم قدیمیش رو دوست ندارید سعی کنید توی یک ماه اسم جدیدش رو انتخاب کنید. وقتی سگتون به اسم جدیدش عادت کرد دیگه اون رو تغییر ندید. ساختن لقب از اسم سگتون هم برای سگتون یه تمرین ذهنیه و هم ممکنه برای شما جذاب باشه که سگتون به تمام القابش عکس‌العمل نشون می‌ده. مثلاً اگه اسم سگتون زیگی هست می‌تونید زیگ، زیگستر، زیگی خان و هزارتا چیز دیگه صداش کنید و تمامشون رو بلد باشه. در نهایت تمام ایده‌های خود را یادداشت کنید چون با بررسی آن‌ها می‌توانید به نام مورد نظر خود برسید و در نهایت به خودتان زمان بدهید.

بنابراین اگر ما هم بتوانیم چنین نام های قدرتمند و خاص تصویری را در ساخت اسم شرکت خود انتخاب کنیم در زمانی کوتاه می توانیم برند تجاری موفقی را داشته باشیم. اسم شرکت و یا برند شما نباید قبلا در دامنه‌های اینترنتی ثبت شده باشد. در واقع اگر نتوانید به‌ صورت قانونی برند خود را ثبت کنید، هر چه تلاش کرده‌اید به هدر می‌رود.

در اصل موسسان وب سایت پونیشا سه نفر بودند که اسم کوچک آ‌ن‌ها پویا، نیما و شایان بود که با ترکیب این اسم‌ها به پونیشا رسیدند. بعضی افراد در شروع فرآیند انتخاب نام شرکت دچار شک بین اسم سخت و اسم آسان می‌شوند. مثلا ممکن است نامی را پیدا کرده باشید که از لحاظ تلفظ و املایی سخت و دشوار است. اما برای توجیه اسم سخت می‌گویید که خب فلان کمپانی بزرگ هم اسم سختی دارد اما به‌خوبی موفق شده است.

به شما توصیه می‌کنیم که در مدت پیدا کردن اسم مناسب یک کاغذ و قلم به همراه داشته باشید تا اسم‌هایی که به‌طور اتفاقی به ذهن‌تان می‌رسد را یادداشت کنید. با ترکیب کلمات فارسی و انگلیسی هم می‌توانید اسمی خوب برای مغازه یا برند خود بسازید. مثلا یک پیتزا فروشی در محل ما از اسم فتعلی برای مغازه خود استفاده کرده است.