شرایط ثبت برند لاتین

شرایط ثبت برند لاتین

در مرحله اول ، اسناد افراد یا شرکت ها دریافت می شود، در وب سایت بارگذاری می شود و ثبت نام انجام می شود و پس از آن متقاضیان باید کلیه شرایط را تأیید کنند. سیستم فعال می شود و اطلاعات، علائم تجاری، توضیحات و ایده محصول شرکت یا افراد بارگذاری می شود. با آگهی دومی که در روزنامه منتشر می‌شود، این پروسه به پایان می‌رسد؛ بنابراین به طور کلی مدت زمانی که لازم است یک برند لاتین ثبت شود، حدود سه ماه است. همانطور که پیشتر گفته شد بدون داشتن کارت بازرگانی نیز میتوان برند لاتین به ثبت رساند اما دارا بودن یکی از موارد زیر الزامی می باشد. عضویت اتاق بازرگانی یا کارت بازرگانی یا سایت فعال که دارای eNamad باشد که مرتبط به رشته فعالیت و طبقه بندی های مدنظر متقاضی و به نام متقاضی که دارای اعتبار باشد.

مرجع انتخاب نام فارسی برای برند واژه نامه های دهخدا و معین است. این بدین معناست که چه کلمه ایی فارسی با حروف لاتین نوشته شود و چه کلمه از اساس لاتین و یا زبان دیگری باشد ،ارائه کارت بازرگانی به همراه سایر مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند الزامی است. با توجه به قوانین در صورتیکه کارت بازرگانی ارائه گردد می توانید در درخواست ثبت تغییرات شرکت خود علامتی را درخواست نمایید که از حروف لاتین در ان استفاده شده باشد. تفاوتی ندارد که این حروف فارسی باشند که به لاتین نوشته شده اند و یا اینکه بطور کلی ریشه لاتین داشته باشند. بعد از ثبت شرکت، با توجه به نوع فعالیت خود، به احتمال زیاد نیاز به ثبت برند و علامت کسب و کار یا خدماتی که عرضه می‌کنید نیز، پیدا خواهید کرد.

اسامی لاتین برای ثبت برند

بسیاری از قنادی ها با داشتن مهارت و ایجاد کیفیت بالا دارای مشتری های… پس از استعلام از این سامانه در صورتی که قبلا ثبت شده باشد و همچنین برند های ثبت شده مشابه دیگر ثبت شرکت در تهران را به شما نشان خواهد داد . لازم به ذکر است در دسته مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی انتخاب نام بسیار دشوار است و احتمال شباهت با برند های دیگر بسیار بالا است .

برچسب: نمونه اسم برند لاتین

بهره گیری از نشان های مملکتی و دولتی فقط در صورتی امکان پذیر است که مجوز مربوطه از مراجع ذی صلاح اخذ گردد . نام برند نباید موجب گمراهی و به اشتباه افتادن مشتریان آن محصول یا خدمت در طبقه مربوطه گردد . در صورتی که برند متمایز کننده کالا ، خدمات مربوطه نباشد ، امکان ثبت آن وجود نخواهد داشت . تلفظ اسم تجاری و به خاطر سپردن آن باید برای کاربران امری راحت باشد.

  • سعی کنید برای کاربران خود یک تصویر بصری ایجاد کنید تا مخاطبان شما بتوانند به آسانی آن را به یاد بیاورند.
  • یعنی حتی در صورت استفاده از اسم یا حروف فارسی که به صورت لاتین نوشته شده باشد هم ثبت برند شما لاتین انجام می گیرد.
  • نام تجاری یا همان برند پس از فروش محصول یا خدمات تنها موردی است که در ذهن مشتریان نقش می بندد و باعث می شود در خرید های بعدی محصول شما را انتخاب نمایند .
  • سپس با مشورت کارشناسان مجموعه فرم مربوط به ثبت برند تکمیل میگردد .
  • چنانچه صاحب علامت بخواهد به استفاده از علامت خویش ادامه دهد باید در سال پایانی، اعتبار علامت خود را تمدید کند در غیر این صورت به نام اشخاص دیگر قابل ثبت است.

در ادامه هزینه ای از شما دریافت می شود که به حق الثبت معروف می باشد، این هزینه برای ثبت نشان تجاری شما دریافت خواهد شد. برای هر برند طبقه هایی وجود دارد که ثبت هر طبقه هزینه خاصی را به دنبال خواهد داشت. یعنی اگر شما یک برند شخصی را در three طبقه ثبت می کنید هزینه حق الثبت آن اینگونه محاسبه می شود. چاپ آگهی مورد نظر در روزنامه رسمی و ارسال آن به آدرس شما ممکن است حدود یک هفته به طول میانجامد. به زبان ساده می‌توان گفت برند یک نام، علامت یا نشانه‌ای است که با آن می‌توانید محصولات و خدمات خود را از محصولات و خدمات سایر رقبا متمایز کنید.

روش ثبت برند لاتین بدون کارت بازرگانی

پس از دریافت پیامک تایید باید به صورت حضوری به اداره مالکیت معنوی کشور مراجعه کنید و اقدام به تشکیل پرونده نمایید. لازم به ذکر است که باید اصل یا کپی برابر اصل شده تمامی مدارکی را که به هنگام ثبت آنلاین اظهارنامه آپلود کرده اید به همراه داشته باشید. استعلام برند تجاری همیشه یکی از موضوعات مهم در مراحل ثبت برند می باشد . اگر شما قبل از این که از برند خود استعلام بگیرید اقدام به ثبت برند کنید با مشکلاتی رو به رو خواهید شد . یک علامت یا برند تجاری ، عبارت است از نشانی که به مصرف کنندگان و مخاطبان محصولات هر شرکت امکان تشخیص و شناسایی کالای مورد نیاز را می دهد .

از این رو همواره برندهایی محبوب بوده اند که اکثریت افراد جامعه آنها را ارزشمند می دانند. به طور مثلا برای ثبت برن شرکتی، اساسنامه شرکت در صورتی که موضوع فعالیتتان مرتبط باشد همراه با یک مجوز فعالیت مورد تایید است که این مجوز می تواند جواز تاسیسی باشد که 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد. ما در موسسه کاج صدها برند را برای مشتریان خود ثبت رسانده ایم، افتخار می کنیم که بتوانیم در مسیر برندسازی کسب و کارتان در کنارتان باشیم. کپی برابر اصل شده کارت ملی تمام افرادی اعم از مدیران، سهامداران یا شرکا که در شرکت مورد نظر حق امضا دارند.

این لیست یک نمونه کوچک از نمونه اسم های شرکت می باشد و شما عزیزان میتوانید اسم های تخصصی تر و مرتبط تر با مجموعه خود از ما دریافت کنید . از بکارگیری اسامی و اصطلاحات بیگانه در نام شرکت یا موسسه خودداری نموده و درصورت ابهام درخصوص نداشتن معادل فارسـی می بایست به بانک اطلاعاتی یا کتابهای مرجع و لغت نامه های زبان و ادب فارسی مراجعه نمود و درغیراین صورت از فرهنگستان زبان و ادب فارسیاستعلام شرکتانجام شود. جهت دریافت پیشنهاد نام برند به صورت رایگان و تخصصی می توانید در هر لحظه با ما در تماس باشید . قبل از دریافت پیشنهاد نام برند میبایست علایق ، رقبا ، و تخصص های برند خود را نوشته و به صورت تخصصی یک نام برند زیبا انتخاب کنید .

داشتن کارت بازرگانی ، مهم ترین مساله است زیرا عدم وجود کارت بازرگانی موجب صدور ابلاغیه نقض مدارک می شود . بعضی از افراد از ابتدا اقدام به ثبت برند به زبان انگلیسی می کنند ولی برخی برند به زبان فارسی دارند و حالا میخواهند همان را به انگلیسی ثبت کنند. ● بعد از اینکه مدارک مورد نظر شما و سایر موارد درخواستی توسط کارشناسان تایید شد، سایر مدارک مورد نیاز را از طریق پست ارسال کنید. ● داشتن یک برند معتبر قطعاً مسیر شما را برای اعطای نمایندگی به افراد مختلف هموار خواهد کرد. این موضوع قطعاً در زمینه گسترش کسب و کار می‌‌ تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

۵ – در صورت عدم ثبت علامت در طبقات مورد درخواست، علامت می‌تواند یک کلمه و یا ترکیبی از کلمات و اعداد و سمبل، طرح ، رنگ ، شکل و … باشد. برای ثبت علامت مورد نظر انتخاب نام و عنوان مناسب، گامی موثر در جهت ثبت علامتی مطمئن و فاقد ایراد می‌باشد. از دیدگاه وسیع‌تر، علائم تجاری با رسمیت بخشیدن و دادن سود اقتصادی به صاحبان آن‌ها در سطح جهانی سرمایه‌گذاری کرده و این ابتکار را ترویج می‌دهد. هر برند یا علامت تجاری ار طریق حصول اطمینان از حقوق انحصاری برای شناختن کالاها و خدمات و یا اجاره دادن به دیگران مبنی بر استفاده از آن در صورت پرداخت مبلغ، صاحب اثر را محافظت می‌کند. © تمام حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به موسسه حقوقی ثبت دادمهر می باشد. ۲.کپی شناسنامه و کارت ملی کسانی که در شرکت حق امضاء دارند.

اگر اعتراضی به صورت رسمی به ثبت برند صورت گرفت که برند پیشنهادی مجددا مورد کارشناسی قرار می گیرد اما اگر در این مدت اعتراضی ثبت نشد، پیغامی مبنی بر ثبت برند بلامانع است دریافت خواهید نمود. فقط بعد از تایید اولیه برند در سایت است که باید نسخه فیزیکی مدارک را تحویل اداره ثبت بدهید و تا قبل از آن نیاز نمی ثبت برند باشد. لینک استعلام استعلام برند قبل از ثبتبا اطلاع از این موضوع می توانید بدون صرف وقت و هزینه زیاد در صورت وجود تشابه اقدام به تصحیح و ایجاد تغییر در برند پیشنهادی خود نمایید. با دانستن اینهاست که تازه تصمیم می گیرید اصلا برند ثبت کنید یا نه، شاید اصلا مدارک لازم برای ثبت را در اختیار نداشته باشید.