نحوه ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها

نحوه ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها

سلام وقت بخیر، در زمینه تولید ابزار، لوازم و تجهیزات پزشکی، چه نوع شرکتی مناسب هست؟ آیا برای ثبت شرکت نیاز به کارت پایان خدمت هست؟ و برای ثبت شعبه در خارج از کشور نوع شرکتی که ثبت میشه تاثیر داره؟ اگر ممکن هست با توجه به جوابی که به پرسش اول میدید به سوالات بعدی پاسخ بدید. من دارم یه شرکتی رو در گیلان ثبت می کنم در واقع یک موسسه حقوقی مدارک رو هم به امضای خودم و شریکم رسوندم اما الان تقریبا ۱۰ روزه که مدارک برای اداره ثبت شرکت ها پست شده ولی نتیجه نیومده. برای اینکه لیست شرکت هایی که برای ثبت نیاز به دریافت مجوز دارد بسیار طولانی می باشد برای اینکه متوجه شوید آیا فعالیت مد نظر شما قبل از ثبت نیاز به دریافت مجوز از مراجع ذیصلاح را دارد یا خیر به این صفحه مراجعه نمایید. چرا ؟ چون به زمانی که می گذارید و آزمون و خطا هایی که انجام می دهید و هزینه های قانونی که به خاطر آزمون و خطاهایتان چندباره پرداخت می کنید نمی ارزد. یعنی اگر تمام این هزینه های زمانی و مالی و روحی را پرداخت می کنید، در آخر جمع کنید، به خود می گویید، کاش از اول ثبت شرکت خود را به یک موسسه معتبر ثبتی سپرده بودم و این همه اذیت نمی شدم. از طریق راه اندازی کسب و کار،انجام معاملات،تجارت و تاسیس و ثبت شرکت می توان اقامت موقت و سپس دائم را اخذ نمود.نرخ پایین مالیات شرکت ها که حدود 23درصد هستند،یکی از دلایل تمایل افراد خارجی برای این کار میباشد.

  • تکمیل پروسه ثبت شرکت در آلمان مستلزم گشایش حساب بانکی، انتقال سرمایه شرکت، صدور کد HRB یا همان شماره ثبت شرکت، عضویت در اتاق بازرگانی و صدور کدهای مالیاتی است.
  • ثبت شرکت مختلط غیر سهامی ، از جمله شرکت هایی است که برای امور تجاری تحت نام مخصوصی میان یک یا چند نفر شریک ضامن و یک یا چند نفر شریک با مسئولیت محدود، بدون انتشار سهام، تشکیل می‌ گردد.
  • پس در صورت پذیرش مدارک ارسالی، مسئول اداره ثبت شرکت ها، دستور ثبتشرکت در دفتر ثبت شرکت ها را صادر می نماید که در این حالت اقدام بعدی متقاضی ثبت شرکت، ثبت شرکت نامه در دفتر ثبت شرکت ها خواهد بود .
  • این نوع شرکت توسط یک هئیت مدیره اداره می شود که می تواند توسط یک یا چند شخص حقوقی تأسیس شود که هر کدام دارای سرمایه متعارفی هستند که به شکل سهام تقسیم می شود.

پس از عقد قرارداد با مؤسسه ، مدارک مربوطه و مورد نیاز از طرف نخستین ثبت به شما اعلام می گردد و شما می بایست مدارک مربوطه را در اسرع وقت به صورت کامل تهیه نموده و تحویل مؤسسه دهید. از نظر معنای لغوی شرکت به معنای شریک شدن و همدست شدن در کاری می باشد و دهخدا شرکت را شریک شدن , انبار گشتن و مشارکت اتحادی چند نفر برای غرض و یا نفعی خاص معنا کرده است. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید معیار های زیادی در تعیین هزینه ثبت شرکت دخیل است مثلا اگر شرکت تان کوچک باشد، هزینه روزنامه رسمی یک قیمت است، اگر شرکت تان بزرگ باشد ، هزینه روزنامه رسمی گران تر خواهد شد.

رتبه مشاور ساختمان آموزشی، بهداشتی، درمانی

الف) موضوع هایی که قابل ثبت توسط تمامی مردم نیستند و فعالیت در این موضوعات در حوزه و نهاد های حاکمیتی و عمومی و دولتی قرار دارد. عدالت سرا ، وکلای پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری، دارای چندین سال سابقه در امر وکالت در انواع ثبت شرکت در تهران دعاوی اعم از حقوقی، ملکی، خانواده، کیفری و … آماده ارائه خدمت در تمامی زمینه های حقوقی اعم از ارائه مشاوره و قبول وکالت می باشد. ۵) گواهی پرداخت حداقل ۳۵ درصد سرمایه شرکت از بانکی که حساب شرکت در شرف تأسیس در آنجا افتتاح‌ شده است.

گام نهم راهنمای ثبت شرکت؛ روزنامه کثیرالانتشار

اعتبار هیات مدیره شرکت سهامی خاص 2 سال خورشیدی و بازرسین 1 سال مالیاتی می باشد و پس از انقضاء باید تمدید و یا تعویض شوند (یعنی در کل حداقل three عضو و 2 بازرس برای ثبت شرکت سهامی خاص نیاز می باشد). ثبت شرکت در تهران و یا دیگر شهر های کشور اولین گام درست در شروع یک کسب و کار اقتصادی است.خواه شما دارای شرکاء متعدد باشید و خواه به صورت فردی(بله درست خواندید) قصد شروع یک کار را دارید. بهتر است که کسب و کار خود را در قالب یکی از انواع ثبت شرکت ها که مناسب شماست راه اندازی نمایید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت ها :

شما بعد از ثبت شرکت در ترکیه می توانید کار خود را شروع کنید و اخذ اجازه کار الزامی نمی باشد. برای ثبت شرکت سهامی خاص، می بایست حداقل سه نفر شریک وجود داشته باشد که آن ها باید با در دست داشتن کارت ملی و شناسنامه به بانک مراجعه و تقاضای افتتاح حساب غیر قابل برداشت برایثبت شرکتنمایند. برایثبتاین نوع ازشرکتحداقل باید مبلغ یک میلیون ریال به حساب بانکیشرکتواریز شود . وقتی اطلاعات نهایی کاملا با دقت توسط متقاضی ثبت شرکت وارد شد رایانه تایید پذیرش را به متقاضی نشان می دهد که متقاضی باید به دقت آن را مطالعه کند .