Content
امیدواریم مطالب این مقاله مورد استفاده شما قرار گرفته باشد. نام کوتاه در افزایش مشتریان بازگشتی شما اثرگذار است یعنی مشتریانی که قبلاً از شما خرید کرده بودند و بعد از مدتی مجدداً به سایت شما مراجعه می کنند. 2- تحقیق بازار انجام دهید و رقبای فروشگاه آنلاین خود را شناسایی کنید.
گاه شناخت این وجوه اشتراک و تفاوت ها در برابر رقبا می تواند در انتخاب اسم برند راهگشا باشد. سوال مشترکی که بسیاری از مشتریان وب رمز در هنگام راهاندازی کسبوکار اینترنتی و همچنین در زمان ثبت دامنه میپرسند این است که چه نامی را برای برند و سایت خود برگزینند. در این مقاله ثبت شرکت در تهران ۱۶ نکته مهم برای انتخاب اسم برند را بررسی خواهیم کرد که با توجه به این موارد میتوانید یک نام تجاری ماندگار را انتخاب کنید. در کشور ما نیز با توجه به تفاوتهای فرهنگی و زبانی با دنیا، استفاده از خلاقیت و نوآوری در زمینه انتخاب اسم برند ایرانی اهمیت بسیار زیادی دارد.
- حقیقت این است که کسب و کارهای خانگی و کوچک در شروع کار خود اعتبار و ارزش زیادی ندارند که البته کاملا طبیعی و مشخص است.
- امروزه یکی از دغدغه هی ثبت شرکتها در اداره ثبت انتخاب بهترین و مناسب ترین نام برای شرکت می باشد که باید توسط موسسی شرکت ها اتخاذ شود .
- طبق یک مطالعه جالب که توسط یک کارگزار بیمه انگلیس انجام شده است طول متوسط نام یک شرکت حداقل باید 22 کاراکتر باشد.
در ایران واژهٔ مارک و برند معمولاً معادل یکدیگر هستند و برای اشاره به محصول یا خدمتی بهکار میرود که ارزش اعتباری و اجتماعی بالایی داشته باشد. به بیان دیگر «برند» دارای ماهیت اجتماعی است و برندهای قدرتمند آنهایی هستند ثبت برند تجاری که افراد نسبت به آنها حس مالکیت دارند. در حال حاضر ممکن است استارت آپ شما روی محصول خاص یا مکان یا بازار خاصی هدفگذاری شده باشد. اما این به این معنی نیست که شما باید نام تجاری خود را به چیزی خاص اختصاص دهید.
با این حال چرخی که برای اینکار در نظر گرفته شده بود از هم باز شد. این نام تا زمانی که جورج اول در سال 1714 به پادشاهی نرسیده بود، زیاد مورد استفاده قرار نمیگرفت. این نام توسط پادشاه اسرائیلی به کار گرفته شده که تاریخ آن با وضوح کامل در کتاب اول و دوم ساموئل و جاهای دیگر بازگو شده است. زمانی که یک پسربچه کوچک بود با تیرکمان خود یک فرد غول پیکر را کشت. اگر فقط جوراب باشه همون socks بهتره اگر هم در آینده خواستید محصولات دیگهای هم بفروشید میتونید پیچ دیگهای بزنید و در اون فعالیت کنید.
۷ بازخوردها را درمورد نام تجاری انتخابی خود جویا شوید
برای بررسی اسمهای مشابه و استعلام اسم شرکت میتوانید به سایت جستجوی علائم تجاری مراجعه کنید. فقط توجه باشید اسمهایی را انتخاب کنید که تلفظ آنها راحت باشد. اسم برند باید با ارزشهای بنیادین شرکتتان که جوهره برند شماست، ارتباط معنایی داشته باشد و بتواند با ترسیم یک تصویر مثبت در ذهن مشتریان با آنها ارتباط برقرار کند. به این صورت اسنپ که با اپلیکیشن تاکسییاب اینترنتی کارش را شروع کرد اسم خوبی را برای خود ساخت و پرداخت. با کمی تغییر در حروف اصلی در مثال بعدی تاکسی اینترنتی یاکسی با تغییر «ت» به «ی» موفق به ساخت اسم برندی متفاوت برای خودش گردیده است.
شما در این مرحله باید نام تمامی رقبای مستقیم خود را بنویسید و بررسی نمایید که بیشتر این رقبا از چه روندهایی در نامهای خود استفاده کردهاند. بعد از این مرحله شما به صدها نام انتخابی اولیه میرسید. پیش از این که این فرآیند را آغاز نمایید به یک اقدام مهم اولیه نیاز است. در انتها امیدوارم مقالهای که مطالعه نمودید برایتان کاربری بوده باشد. البته مطمئنا در خارج از ایران به دلیل قوانین کپی رایت، اجازه استفاده از این تصویر رایگان به شرکت داده نمیشد.
نام تجاری جدید دیگری که چندی پیش توجهم را جلب کرد نام تجاری یکی از مدلهای بستنی کاله بود. سالها پیش از این در سال ۱۹۳۸ میلادی یا ۱۳۱۷ شمسی یک ریاضیدان معروف به نام ادوراد کاستر کتابی نوشت با نام ریاضیات و تخیل. مثال اول را با دومین برند ارزشمند دنیا با ارزش ۱۴۱میلیارد دلار در سال ۲۰۱۷شروع میکنیم. به مثالهایی که در سطور آتی برای شما خواهم آورد توجه نمایید.
در پروژههای بزرگ انتخاب نام تجاری در دنیا، گاها تا ۱۰٫۰۰۰ اسم اولیه نوشته میشود!
به معنای اسم کافی شاپ خود در زبانهای دیگر و ظرفیت ملی و یا جهانی شدن آن هم دقت کنید. و حاوی دیتابیسی کامل از اسامی مناسب برای انواع سایت ها می باشد. پیشنهاد می کنیم خط به خط این مقاله را با دقت مطالعه نمایید.
در افسانه آرتور، پادشاه مارک، فرمانروای کرن وال بوده است. نام او احتمالا منشا سلتیک دارد و از کلمه اسب گرفته شده است. به نظر می رسد این نام از کلمه Annis گرفته شده که یک فرم بومی اگنس بوده است. امروزه نانسی یک نام مستقل محسوب میشود و در میان آمریکاییها پیگیری ثبت تغییرات شرکت در سالهای 1930، 1940 و 1950 بسیار رواج داشت. این نام منشا سلتیکی (آرتور)دارد و یک فرم کرنیش از نام زن بی وفای پادشاه آرتور بوده است. در اوایل قرن بیستم، این نام فقط یک کنجکاوی کرنیش بود، اما از آن زمان به بعد درمیان انگلیسی زبانها بسیار محبوب شده است.
این سه عامل تمام اهداف شرکت شما را به تصویر میکشند و هر کاری که قصد انجام آن را دارید تحت تأثیر قرار میدهند (از جمله انتخاب اسم برند). هنگامی که به هویت بنیادین برندتان پی بردید، نوبت این است که رقبا را تجزیه و تحلیل کرده و بفهمید نقاط اشتراک و تمایز شما نسبت به سایرین چیست؟ تفاوت شما با رقبایتان میتواند برای انتخاب اسم برند به دردتان بخورد. البته چنانچه علاقهمند به کسب اطلاعات بیشتری درباره کلیدهای انتخاب اسم برند هستید میتوانید با کلیک روی همین خط به سایت ما هزار مدیر سر زده و از سایر کلیدهای انتخاب اسم برند نیز آگاه شوید.