راهنمای انتخاب نام برند

راهنمای انتخاب نام برند

کمک گرفتن از دیگران نیز می‌تواند در فرآیند انتخاب نام مناسب شرکت کمک کننده باشد. البته باید در نظر داشته باشید که اگر افراد زیادی را برای نام مناسب شرکت، مشارکت دهید ممکن است کمی گیج شوید. در حقیقت در این‌صورت با تعداد زیادی سلیقه مواجه هستید که ممکن است بسیاری از آن‌ها تخصصی و حرفه‌ای نباشند. در مورد این کمک گرفتن از دیگران در ادامه‌ی مطلب توضیحات بیشتری را ارائه می‌کنیم. پیدا کردن نام مناسب شرکت مانند بوم کسب و کار از اهمیت بالای برخوردار است و معمولا حدود یک تا دو هفته زمان لازم دارد البته در بعضی شرکت‌های بزرگ این زمان به ۶ ماه هم می‌رسد.

در کشور ما نیز با توجه به تفاوت‌های فرهنگی و زبانی با دنیا، استفاده از خلاقیت و نوآوری در زمینه انتخاب اسم برند ایرانی اهمیت بسیار زیادی دارد. بدون اتکا به خلاقیت در زمینه انتخاب نمونه اسم برند، شما توانایی لازم برای جلب نظر مخاطب هدف را نخواهید داشت. در صورت انتخاب اسمی مناسب امکان موفقیت شما در جلب نظر مخاطب هدف و تبدیل آن‌ها به مشتریان افزایش خواهد یافت. انتخاب اسمی که به اسم شرکت خارجی یا اسم برند ایرانی مشهور نزدیک باشد و آن برند را در ذهن تداعی کند، اشتباه محض است.

  • شما هم چنین می توانید با ایجاد یک طرح ذهنی و برانگیختن احساسات بصری و یا اشاره به یک خاطره و نمادی قدیمی مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهید .
  • با انتخاب اسم‌های عمومی نمی‌توانید در دنیای بازار رقابت کنید بخصوص اکنون که اینترنت و وب در زندگی روزمره کاربران نفوذ کرده است.
  • پیدا کردن نام مناسب شرکت مانند بوم کسب و کار از اهمیت بالای برخوردار است و معمولا حدود یک تا دو هفته زمان لازم دارد البته در بعضی شرکت‌های بزرگ این زمان به ۶ ماه هم می‌رسد.
  • در صورتی که با گوشی تلفن همراه استعلام می گیرید شماره تماس خود را با اعداد کیبورد انگلیسی وارد کنید.
  • به هر حال مشتریان همیشه برندی را انتخاب می‌کنند که قدیمی‌تر و معروف‌تر است؛ و شما فقط یک نسخه کپی از برند اصلی به نظر می‌رسید.
  • پیشنهاد ما این است که اگر نام دامنه شما قبلا انتخاب شده و نمی‌توانید آن را خریداری کنید سعی کنید نام دیگری را برای تجارت خود پیدا کنید.

در ادامه عناوینی را که نمی توان به عنوان برند ثبت کرد توضیح می دهیم. شما می توانید به صورت کاملا رایگان از طریق وب سایت ما به استعلام برند خود بپردازید. کارشناسان ما از تجربه خود استفاده کرده و ضمن پیگیری های لازم، در اسرع وقت وضعیت نام انتخابی شما را گزارش می دهند. 2) در این روش به سامانه روزنامه رسمی کشور به آدرس مراجعه می کنید.

«خبربان» نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است. در حالت ایده‌آل شما می‌توانستید با پرداخت رقمی‌ در حدود سه،چهارمیلیون تومان… بازیکن سابق تیم ملی و عضو کادرفنی فولاد خوزستان در آستانه حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا صحبت‌های جالبی مطرح کرده است. به گزارش “ورزش سه”، حسین کعبی که سابقه حضور در پرسپولیس، تیم ملی و فولاد را در دوران بازی در کارنامه دارد، اکنون دوره مربیگری خود را در فولاد با انگیزه موفقیت… به نوشته روزنامه دیلی صباح، اداره ارتباطات ترکیه در بخشی از این کارزار با…

درنهایت، برند درست می‌تواند اعتبار کسب و کار را نیز به دوش بکشد. به طوری که پس از گذشت سال‌ها و اجتماع مخاطبان و مشتریان، دیگر دغدغه مشتریان جدید اعتماد به کسب و کار نیست. البته این مورد وابسته به عملکرد کسب و کار می‌باشد، اما نمی‌توان گفت برند در آن نقشی ندارد. در این میان وکلایی که نقش مدیر برند را به عهده می‌گیرند و نام برند پیشنهاد می‌نمایند ثبت شرکت و یا مشاوران که از روی ناچاری عملیات حقوقی ثبت برند را نیز بر عهده می‌گیرند را جای تاسف دارند. اگر ایده و فکر شما در مورد آینده کسب و کارتان‌ بزرگ باشد، از حال به فکر سازمان‌دهی آینده خواهید بود و آن را از نام برند خود شروع خواهید نمود. انتخاب نام برند توصیفی زمانی صورت می‌پذیرد که شما بخواهید به صورت دقیق کار شرکت خود را تشریح نمایید.

قرارداد بازیکنان جدید استقلال

پیش از انتخاب این نام ، شاید صدها یا هزاران اسم توسط شما یا مشاورتان موردبررسی قرار گرفته است. بعد از اینکه نام برند را بر اساس تمام نکات فوق یافتید ، حالا باید ثبت برند تجاری آن را از نظر قابلیت ثبت شدن نیز چک نمود. از آنجایی که پیدا کردن نام برندهای جدید سخت شده است ، شرکت‌های مانند Kleenex یا Pinterest نام‌های را اختراع کرده‌اند .

برای این کار باید به سایت ثبت علائم تجاری مراجعه کرده و بررسی کنید که کدام یک از این نام‌های تجاری در دسترس هستند. حتی اگر تمامی اسامی انتخابی شما از قبل رزرو شدند، ناامید نشوید! ممکن است انتخاب اسم برند یک فرآیند طولانی و سخت باشد، اما قطعاً ارزشش را دارد؛ چون شما قرار است برای سالیان دراز تمام زمان و پول خود را برای برند کردن این اسم هزینه کنید. در کشور ما انتخاب اسم برند امر مهمی محسوب می شود خصوصاً الان که با پیشرفت جوامع روبرو هستیم و اشخاص زیادی تمایل به ثبت شرکت و آغاز کسب و کار و فعالیت هستند داشتن اسم برند خوب و ثبت آن امر با اهمیتی شمرده می شود. سلام دوست عزیز، چون این موضوع سوال شما، سوال خیلی از دوستان است پاسخی همراه با صراحت خدمت شما می دهیم که سایر دوستان نیز پاسخشان را گرفته باشند. بهتر است با موسسه تماس بگیرید و پرونده شما مشاهده شود تا مشاوره بهتری به شما داده شود.

قدم به قدم، تا انتخاب اسم برند خاص و مناسب

سامانه ثبت شرکت میزان با هدف تسهیل در امور اداری شرکتها و موسسات، حسابداری و مالیاتی و مشاوره کسب و کار فعالیت خود را آغاز نموده است. ثبت میزان همواره کوشیده است خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در سریعترین زمان به انجام برساند و مشاوری امین برای مدیران و کارآفرینان عزیز کشورمان باشد. امور اداری و برند سازی شرکت خود را از 0 تا one hundred به ما بسپارید و تمرکز خود را بروی امور تخصصی کارتان بگذارید. شما می توانید در بخش استعلام ثبت برند تجاری از سایت قوه قضاییه ، جستجوی علائم تجاری را شخصا انجام دهید و هیچ هزینه ای هم ندارد، اما این فرآیند را می توانید با کمی تجربه همکاران ما بهتر به انجام برسانید. گاهی رسیدن به اسامی خاص برای برند، آن‌قدر فرآیند طولانی و اعصاب‌خردکنی می‌شود که بعضی‌ها حاضرند پول بدهند تا بقیه برای‌شان اسم برند انتخاب کنند! شما از طریق انتخاب نامی که معنادار است، می‌توانید تصویر و ماهیت برندتان را به مخاطبان القا کنید.

اسم برند خارجی

با اشغال ذهن مخاطبان، می‌توان نام برند را تا طولانی مدت در ذهن مخاطب حک کرد. برای انجام این‌کار، برند باید با عقاید ثبت تغییرات شرکت و سلایق مخاطبان سازگار بوده و آن‌ها را به چالش بکشد. برند باید موجب افکندن هویت کسب و کار در ذهن مخاطبان باشد.

شما از برندهای ثبت شده زیادی در زمینه های مختلف مطلع می شوید. برندهای مختلف همه منحصر به فرد می مانند و تشابهی ایجاد نمی شود. ما کلیه خدمات مربوط به برند، شرکت و موارد مشابه را انجام می دهیم. شما می توانید انجام همه این امور را به ما بسپارید و با خیال راحت وقت و انرژی تان را برای کار تخصصی تان سرمایه گذاری کنید.

البته این موضوع را هم باید گفت که ماندگاری یک اسم در ذهن در طول زمان و تحت تأثیر عوامل متعددی مانند لوگو، خود محصول، تبلیغات و … ایجاد می‌شود. مزیت یك اسم توصیفی این است كه آن‌ها داستانی با اسم تجاری واضح را بیان می‌كنند. با این حال ، نکته منفی این است که شما را متصل می‌کند و انعطاف‌پذیری را برای تنوع بخشیدن به محصولات یا خدمات شما کاهش می‌دهد. به عنوان مثال، اسم آدیداس از Adolph “Adi” Dassler ( آدی داسلر)، بنیانگذار شرکت گرفته شده است یا در ایران می‌توانید پشمک حاج عبدالله را در این گروه از نام‌ها در نظر بگیرید. سلام.یه اسم درزمینه زعفران، آجیل وخشکبار میخوام که بعنوان برند ثبت کنم… برای ارائه ی اطلاعات بیشتر در این حوزه در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت .