برای استخدام یک بازاریاب ترک حرفه ای شما باید در حدود ۱۵۰۰ تا ۱۹۰۰ لیر ترکیه هزینه ماهیانه در نظر بگیرید که البته در بیزینس های بزرگ این رقمی به حساب نمی آید و اگر در ماه تنها یک مشتری اضافه شود تمام هزینه ها را پوشش خواهد داد. برای مثال باید به این نکته توجه داشته باشید که با ثبت شرکت در ترکیه و شروع فعالیت تجاری خود، شما می توانید برای دریافت اقامت ترکیه درخواست دهید اما این گزینه زمانی ممکن خواهد بود که یک کارمند ترک را به استخدام شرکت در آورید. بنابراین روش اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت وقتی مناسب است که شما واقعا به تشکیل یک تجارت جدی فکر می کنید. شرکت های خارجی که در کشور خود به صورت قانونی شناخته و به ثبت رسیده اند با توجه به شرایط تعیین شده و چهارچوب قوانین و مقرارات جمهوری اسلامی ایران می تواند اقدام به ثبت شعبه یا نمایندگی شرکت خود کند.
- سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری از بخش های متعددی تشکیل شده است که هر یک جهت انجام امری مورد استفاده قرار می گیرند که به صورت جداگانه هر یک را توضیح خواهیم داد .
- در قسمت مرکز مالکیت معنوی سایت اداره ثبت اسناد و املاک، کلیه امکانات مربوط به ثبت مالکیت های فکری و استعلام های مربوط به آن برای کاربران این حوزه فراهم شده.
- در این سامانه تمامی مراحل ثبت شرکت به صورت اینترنتی انجام می شود به صورتی که حتی ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت ها به صورت آنلاین انجام می شود.
- در بخش پیگیری پرونده اجرا متقاضیان می توانند با استفاده از شماره پرونده و رمز شخصی، آخرین وضعیت پرونده اجرایی ثبتی خود را در سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک پیگیری نمایند.
نمایندگی شخص حقیقی یا حقوقی بخشی از وظایف شرکت خارجی رابه طور مستقل برعهده داشته و مسئولیت حقوقی نماینده برعهده خودش می باشد. همه کشورها علامت اختصاصی حلال خود را معرفی کردهاند و تا زمانی که علامت مشترک کل کشورهای اسلامی تدوین نشود، کشور ما نیز باید علامت خاصی داشته باشد، زیرا علامت استاندارد در تفاهم نامه کشورها به رسمیت شناخته می شود تا با ارائه علامت حلال بتوانیم موفقیتی در چرخه تجارت داشته باشیم. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان ملی استاندارد ایران، این سازمان به عنوان عضو موسسه استاندارد و اندازه شناسی کشورهای اسلامی و یکی از اعضای اسمیک، در زمینه تصویب استاندارد غذای حلال در کشورهای اسلامی تلاش بسیاری داشته تا غذای حلال با یک استاندارد واحد مورد قبول همه قرار گیرد. پس از آن، قلم اطلاعاتی “نوع فعالیت” پر می شود .لازم به ذکر است که این قسمت بر اساس نوع فعالیت بالاتر است تغییر می کند .
» نحوه ثبت نام یارانه
شماره ی دورنگار و نشانی تارنما و پست الکترونیکی نیز در صورتی که وجود داشته باشد در همین صفحه وارد می گردد. در قدم اول اطلاعات عمومی شرکت ها مثل نوع شرکت، نام شهر و استان محل فعالیت، شماره و آدرس و سال مالی ثبت می شود. حداقل سرمایه باید در ثبت شرکت رعایت شود ، چنانچه در اکثر شرکت ها یک میلیون ریال است و لازم به ذکر است سرمایه نقدی ، غیر نقدی باید مشخص گردد . همچنین ثبت برند پنج نام پیشنهادی نیز باید برای شخصیت حقوقی با توجه به قواعد تعیین نام شرکت های تجاری در نظر بگیرید که به ترتیب اولویت تان در سامانه بنویسید . اطلاعاتی از جمله وضعیت شرکت ، نام ، آدرس ، نوع شرکت ، تاریخ ثبت شرکت ، کدپستی و … برای شما به نمایش گذاشته می شود . به سمت مدیر تصفیه انتخاب و کلیه اوراق و اسناد بهادار و عادی شرکت با امضای آقای / خانم …………………………..
اصلی ترین خدمت یعنی ثبت شرکت در این قسمت از سامانه صورت می پذیرد متقاضیان جهت ثبت انواع شرکت ها ( هفت نوع شرکتی که در قانون تجارت مشخص شده است ) ، ثبت شعبه و نمایندگی خارجی ، ثبت موسسه و صندوق سرمایه گذاری باید به این قسمت از سامانه مراجعه نمایند . پس از ثبت شرکت تغییرات شرکت در ترکیه و اخذ اقامت یکساله ترکیه شما می توانید کار خود را به صورت رسمی آغاز کنید. چه شرکت شما فروشگاهی باشد چه خدماتی شما به این نیاز دارید که با استخدام بازاریاب در ترکیه بیزینس خود را سریعا رشد دهید تا بتوانید از حضور کارمندان ترک استخدامی نیز استفاده کنید.
بخش تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی سایت سازمان ثبت اسناد و املاک نیز همانند بخش قبل بوده، با این تفاوت که در این قسمت، استعلام اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی با استفاده از شناسه سند و رمز تصدیق آن امکان پذیر می باشد. در بخش تصدیق اصالت سند مالکیت، افراد می توانند با وارد کردن اطلاعات مربوط به سند ملکی، استعلام آن را از سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک گرفته و از اصالت سند مربوطه و عدم جعل آن مطمئن شوند. در مراحل آخر به ترتیب شعبه و روزنامه کثیرالانتشار شرکت را مشخص نموده ودرپایان با زدن دکمه ثبت، ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir نهایی خواهد گردید. در این مرحله اطلاعات مربوط به شرکت از جمله محل ثبت، مدت فعالیت، شماره تلفن و ایمیل را وارد کرده و در نهایت کد پستی را وارد نمایید تا سامانه جامع ثبت شرکت ها به طور خودکار آدرس را برای شما نمایش دهد.
نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، 2 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی تبصره یک ماده 26 لایحه احکام دائمی برنامههای توسعه کشور اعاده شده از شورای نگهبان با 152 رأی موافق، 12 رأی مخالف و 15 رأی ممتنع از مجموع 235 نماینده حاضر در جلسه با اضافه شدن این تبصره به ماده مذکور موافقت کردند. 3-شعبه یا نمایندگی توسط یک یا چند شخص حقیقی مقیم ایران اداره شود. هم اکنون شرکت های چینی ، کره ای و اماراتی پیشتاز در سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند هستند. تاکنون دهها شرکت اروپایی و ثبت شرکت آسیایی بخصوص در پسابرجام ضمن بازدید از منطقه آزاد اروند آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در بخش های زیرساخت بندری و اراضی پسکرانه ، نفت و گاز و پتروشیمی اعلام کردند. به همین منظور و با هدف یکپارچگی، نشان استاندارد حلال به تایید و تصویب شورای سیاستگذاری و راهبردی تجارت محصولات و خدمات حلال رسید و از این پس محصولات حلال ایران با این نشان در ایران و سایر کشورها قابل تشخیص است. در صورت نیاز به ذخیره افرادی که تغییر کرده اند می توان از کلید “ذخیره اشخاص تغییر کرده ” استفاده کرد .
کلیه صورت جلسات می بایست روی سر برگ شخصیت حقوقی مربوطه پس از امضای اشخاص ذی سمت و با مهر آن شخصیت حقوقی تهیه و ارسال گردد. با این وجود می توان گفت علی رغم تجویز انتخاب ناظر، قانون تجارت مخالف تعیین ناظر در سایر شرکت ها در خصوص اعمال نظارت در امر تصفیه نیست. قانون تجارت برای همه شرکت ها تعیین ناظر یا هیئت نظارت را پیش بینی نکرده است بلکه صرفا در شرکت های مختلط سهامی و غیر سهامی، شرکای غیر ضامن را مختار به تعیین یک یا چند نفر ناظر جهت اعمال نظارت در امر تصفیه می داند. • یک بار تحویل اظهارنامه عدم فعالیت برای کل دوره عدم فعالیت یک شرکت کافی نبوده و اظهارنامه عدم فعالیت هر شرکت باید هر سال به طور جداگانه به دارایی اعلام شود. • دقت شود که بر خلاف تصور عموم، عدم فعالیت شرکت در مورد ماه ها یا سال های گذشته بوده و به سال مالی بعد اطلاق نمی شود.
شرکت نامه ها و اساسنامه ها، فرم های پیش فرضی دارند که فقط باید آنها را پر کنید و در نهایت اگر تمایل داشتید می توانید قوانین مخصوص شرکت خودتان را نیز به آن اضافه کنید. پس از طی این مراحل، باید اطلاعات مربوط به سرمایه و سهام همان شخصی که در صفحه ی اشخاص وارد نمودید را در کادر مربوطه پر کنید. در قسمت اطلاعات مرکز اصلی می بایست مشخصات مربوط به کد پستی و شماره ی تلفن و نشانی مرکز اصلی تکمیل گردد.
ورود به سایت اداره ثبت شرکت ها
به موجب قانون تجارت در نقاطی که از سوی وزارت دادگستری تعیین می شود، کلیه تجار باید اسم خود را در دفتر مخصوص به نام دفتر ثبت تجارتی به ثبت برسانند. در واقع دفتر ثبت تجارتی ، دفتری است که از طریق آن می توان برای شناسایی تجار مقیم یک محدوده خاص جغرافیایی استفاده نمود. زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید. سلام من یکی از وراث شرکتی به ثبت رسیده هستم سایر ورثه ۹۲درصد سهام شرکت را فروختند برای اینکه باقی مانده شرکت که سهم من است را مدارکش را به دست بیاورم چطور اقدام کنم ویابه کجا بایدمراجعه کنم.
با کلیک بر روی این دکمه، رایانه تایید پذیرش را به متقاضی نشان می دهد که متقاضی باید به دقت آن را مطالعه کرده و بر اساس آن عمل کند. اداره ثبت شرکتها به جهت سازماندهی و حفظ حقوق شرکت ها و انجام کلیه خدمات این چنینی تأسیس شد . در این سامانه تمامی مراحل ثبت شرکت به صورت اینترنتی انجام می شود به صورتی که حتی ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت ها به صورت آنلاین انجام می شود. حق امضاء اعضاء هیئت مدیره ، تکمیل مواد اساسنامه ، انتخاب روزنامه کثیر برای درج آگهی های شرکت از دیگر مواردی است که باید با دقت تمام در سامانه تکمیل شود تا بعدا مجبور به صرف هزینه مجدد برای ثبت تغییرات شرکت تان نباشید . احدی از سهامداران و یا مدیر تصفیه با حق توکیل به غیر وکالت داده می شود ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکت ها نسبت به ثبت صورت جلسه و پرداخت حق الثبت و امضای دفاتر ثبت اقدام نماید. • حتی در صورت عدم فعالیت اشخاص حقوقی موظف به دریافت دفاتر قانونی، تشکیل پرونده مالیاتی و دریافت کد اقتصادی هستند.
هزینه های آن را میتوان بصورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت شرکت ها پرداخت نمود . به موجب قوانین کشور ما، تمام اشخاص خارجی که در ایران به نوعی سکونت یا فعالیت تحصیلی یا شغلی داشته، باید برای اخذ کد فراگیر اقدام نموده تا مجاز به انجام فعالیت خود در داخل مرزهای ایران باشند. پس از طی کردن مراحل لازم، کلیه مدارک مورد نیاز خود ازجمله برخی اسناد، مدارک مربوط به اساسنامه، شرکت نامه و مدارک مربوط به اعضای هیئت مدیره را ارائه می کنید. حوزه و گستره فعالیتی شرکت باید به صورت دقیق در سامانه وارد گردد و در صورت نیاز مجوز های مربوطه نیز اخذ گردد چنانچه که در ذیل موضوع شرکت باید این جمله عنوان گردد ” پس از اخذ مجوز های لازم از مراجع ذیربط ” . اشخاص حقوقی پس از ثبت شرکت بنابر دلایل متعددی ممکن است دست به اعمال تغییراتی در شرکت بزنند که در ابتدا بر حسب نوع تصمیم باید صورتجلسه مربوطه را در مجمع خاصی تنظیم کنند و امضاء تمامی اعضاء نیز ذیل آن باشد .
با توجه به اطلاعات تکمیل شده، اساسنامه شرکت به شما نشان داده خواهد شد. در این مرحله می توانید اطلاعاتی که به اصلاح نیاز دارند را ویرایش کنید. در مرحله بعد، مدیران شرکت باید اعضای هیئت مدیره و افراد کلیدی شرکت را تعیین کنند.