اطلاعت هویتی فرد به همراه میزان سهام وی و همچنین سمت به عنوان هیئت مدیره و سهامدار نیز باید مشخص شود . مراجعه کنند و از طریق این سایت به بخش «پیگیری درخواست» وارد شوند. در مرحله هفتم؛ می بایست که میزان و نوع سرمایه شرکت مد نظر که شامل سرمایه غیر نقدی و نقدی می باشد را وارد کنید و در نهایت به مرحله بعدی وارد شوید. طبق بخشنامه ۹۱/۷/۲- ۱۲۰۲۶۶/۹۱ ایجاد و تغییرات نهادهای پولی و اعتباری برای تاسیس و تغییرات نیازمند اخذ مجوز از بانک مرکزی میباشند. مجمع عمومی فوق العاده هنگامی رسمیت مییابد که دارندگان بیش از نصف سهامی که حق رای دارند در جلسه حاضر شوند، اگر در جلسه اول حد نصاب حاصل نشد برای بار دوم دعوت میشوند. در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکلی در ثبت اینترنتی شرکت با ما تماس حاصل فرمایید.
متصدی امر کلیه صفحات آن را شمارش و به مهر مخصوص ممهور می نماید و تعداد صفحات را در ابتدا و انتهای آن با تصریح به اسم و مشخصات تاجر صاحب دفتر، قید و اعداد را با تمام حروف نوشته و دو طرف آن را با مهر سربی که وزارت دادگستری تهیه نموده پلمپ می کند. سهامداران مبلغ سرمایه در شرکتهای سهامی خاص را تامین میکنند و فروش اوراق در شرکتهای سهامی عام برای شرکت تامین سرمایه می کند. چنانچه جهت هرگونه سوال ثبت شرکت و مشاوره رایگان با کارشناسان موسسه ثبتی از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید . پیش از روی کار آمدن سامانه ، کلیه امور ثبتی مانند ثبت شرکت ، علامت تجاری و … به صورت سنتی و دستی صورت می گرفته است .
با توجه به حوزه فعالیتی موضوعی دقیق باید تنظیم گردد و در نظر داشته باشید برخی از موضوعات نیازمند به ارائه مجوز می باشند . در این گام باید نوع شرکت را انتخاب نمایید و سپس نام های پیشنهادی را به ترتیب اولویت از اول تا پنجم را باید به درستی در سامانه وارد نمایید . چنانچه قصد استفاده از یک وکیل را داشته باشید ، باید اطلاعات هویتی وکیل مربوطه من جمله شماره وکالتنامه ، شماره ملی ، شماره تماس و … را تکمیل نمایید . پیش از هر اقدامی جهت پیگیری دفاتر قانونی با ما تماس بگیرید . بسته به انتخاب نوع دفاتر قانونی، دریافت این دفاتر هزینه های متغیری برای شما به همراه دارد. داشتن دفاتر سهام برای شرکت های سهامی الزامی است ولی نیاز به ثبت ندارند.
پس ابتدایی ترین امری که باید برای پیمودن و انجام امور تجاری انجام داد ، پرداختن به امر ثبت شرکت ها در اداره ثبت شرکت ها می باشد که باید از سوی متقاضیان ثبت انجام گیرد . دفاتر قانونی مورد تأیید سازمان امور مالیاتی، در واقع دفاتری میباشند که براساس ضوابط ماده یازده و دوازده قانون تجارت مصوب ۱۳۱۱ ضمن نهاد ثبت اسناد و دفتر مشاغل از جانب نهادهای امور اقتصادی و دارایی پلمپ شود. همچنین اگر نیاز به یک موسسه ثبت شرکت در غرب تهران دارید که تمایل دارید به آنجا مراجعه کنید، ثبت میزان واقع در میدان توحید ابتدای ستارخان ( خارج از طرح ترافیک ) در خدمت شما می باشد. در صورتی که نیاز به مشاوره حضوری دارید ما این نوید را به شما می دهیم که کارشناسان موسسه ما به صورت کاملا رایگان حضورا با مراجعه به محل کار شما در خدمت شما خواهند بود. ما در تمامی مناطق غرب تهران از جمله ثبت شرکت در صادقیه ، بلوار فردوس ، پونک ، شهرک غرب و … این مورد هم خیر، چه ثبت شرکتها و چه ثبت موسسات غیر تجاری نیز از طریق یک سامانه می باشد.
- دفتری است که تاجر باید تمام مراسلات و نامه های صادره و وارده، تلکس، تلگراف ها، فاکتورها و فارکس های خود را در آن ثبت نماید.دفاتر تجاری (به جز دفتر کپیه) به موجب الزامات ماده ۱۱ و ۱۲ قانون تجارت باید از طرف اداره ثبت شماره گذاری و امضا و پلمپ شود.
- «تعداد سهام» یعنی چند سهم با چه میزان سرمایه جهت شرکت در نظر گرفته شده است.
- پس از آن شماره ثبت شرکت در آن وارد شده و مهر اداره ثبت شرکت ها در آن درج می گردد.
پلمپ دفاتر شرکت برای مشخص نمودن فعالیت های سالیانه شرکت ضروری است. هر شرکت و سازمانی میبایست جهت بررسی كلیه فعالیت های مالی خود و پرداخت مالیات، دفاتر پلمپ مالیاتی که شامل یک دفتر روزنامه و یک دفتر کل می باشد را تهیه کند (کلیه شرکت ها اعم از فعال و غیر فعال موظف به اخذ دفاتر پلمپ می باشند). بعد از ثبت شرکتها شما برای تشکیل پرونده و بعد از آن تعیین حوزه مالیاتی جهت انجام امور مالیاتی نیاز به اخذ یک کد ۱۲ رقمی به نام کد اقتصادی دارید. مهمترین هدف ما در سامانه ثبت شرکتهای میزان تعهد و صداقت توامان است. این تعهد در قبال مشتریانی است که ما می خواهیم همکاری بلند مدت و دوستانه ای با آنها داشته باشیم. شرایط ثبت شرکت در کشور ما چندان پیچیده نیست و به سادگی می توان شرایط لازم آن را ایجاد کرد.
یکی از خدمات ارائه شده در سامانه ثبت شرکت ها، امکان ثبت درخواست صورت جلسه تغییرات می باشد. در این بخش شخصیت های حقوقی می توانند با شناسه ملی و یا بدون شناسه ملی (با وارد کردن شماره ثبت واحد)، درخواست خود را برای ثبت صورت جلسه تغییرات ثبت نمایند. در مرحله سوم، فرمی به شما نمایش داده می شود که در این فرم می بایست که اطلاعات مربوط به شرکت خود مانند مدت فعالیت، شماره تلفن و ایمیل را وارد کنید و سپس، کد پستی محل شرکت را در قسمت مشخص شده وارد نمایید. پس از وارد کردن کد پستی، آدرس به طور خودکار نمایش داده خواهد شد. موقعیت اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری استان آذربایجان شرقی یکی از مراکز دولتی خوب منطقه در محله خطیب تبریز را به همراه آدرس تلفن و نظرات کاربران در نقشه نشان ببینید.
» نحوهی تکمیل دفاتر پلمپ سال
کارهای ثبتی و حقوقی خویش را به مشاوران حاذق و زبردست ما در سروش عدل بسپارید تا در کوتاهترین زمان ممکن کارهای ثبتی و حقوقی شما را به انجام رسانند. سامانه ثبت شرکت میزان با هدف تسهیل در امور اداری شرکتها و موسسات، حسابداری و مالیاتی و مشاوره کسب و کار فعالیت خود را آغاز نموده است. امور اداری و برند سازی شرکت خود را از zero تا 100 به ما بسپارید و تمرکز خود را بروی امور تخصصی کارتان بگذارید. از زمان ثبت شرکت تا پایان سال شما فرصت دارید که نسبت به دریافت دفاتر پلمپ اقدام کنید. همچنین باید جهت تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی مبادرت نمایید.
همچنین که درصورتیکه کارشناس اداره، موضوع شرکت را نیازمند کسب مجوز از مرجع خاصی بداند از مرجع ذی صلاح استعلام مینماید. فرمی پیش روی شما ظاهر می شود که باید مرحله به مرحله آن را تکمیل نمایید. اطلاعات مربوط به متقاضی نخستین موضوعی است که در این فرم ها باید پر شود. در این قسمت نام شخصی که متقاضی تاسیس شرکت یا موسسه است وارد می شود. همچنین باید سمت متقاضی نظر به اینکه اصیل یا وکیل است تعیین شود.
در شرح فعالیت نیز اگر در رابطه با موضوع فعالیت نیاز به توضیح باشد توضیحات لازم را وارد نمایید.سپس با کلیک بر روی گزینه ی گام بعدی وارد صفحه ی اطلاعات مرکز اصلی شوید. سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری از بخش های متعددی تشکیل شده است که هر یک جهت انجام امری مورد استفاده قرار می گیرند که به صورت جداگانه هر یک را توضیح خواهیم داد . آن دسته از شخصیت های حقوقی که تمایل به دریافت کد فراگیر را دارند، می توانند از طریق سایت ثبت شرکت ها اقدام ثبت درخواست کد فراگیر نمایند. در این بخش امکان ثبت درخواست دریافت کد فراگیر و پیگیری درخواست های ثبت شده، وجود دارد.
مسئولیت سهامداران در قبال شرکت مستقیماً وابسته به مبلغ اسمی سهام آنهاست. در هنگام ثبت شرکت سهامی خاص می بایست پس از تعیین سرمایه شرکت، میزان 35 درصد از آن را در حساب شرکت نزد یکی از بانک ها واریز نمایند. نکات ثبت شرکت سهامی خاص جهت ثبت شرکت سهامی خاص، حضور حداقل 3 ثبت برند عضو به عنوان هیئت مدیره و ۲ نفر به عنوان بازرس (یکی اصلی و دیگری ذخیره) الزامی است که همگی باید به سن قانونی رسیده باشند. لازم به ذکر است که بازرسین نباید رابطه خانوادگی با هیئت مدیره داشته باشند.
دفاتر پلمپ چیست؟ پلمپ دفاتر چیست؟
مبلغ سرمایه درشرکت با مسئولیت محدود نقدی می باشد و در شرکت سهامی خاص ۳۵% از مبلغ سرمایه اولیه شرکت باید به بانک واریز شود.حداقل سرمایه لازم یک میلیون ریال می باشد. ۴- فرمی به شما نمایش داده می شود که در این فرم می بایست که اطلاعات مربوط به شرکت خود مانند مدت فعالیت، شماره تلفن ثبت شرکت در تهران و ایمیل را وارد کنید و سپس، کد پستی محل شرکت را در قسمت مشخص شده وارد نمایید. هر شرکتی برای اینکه رسمیت یابد و شخصیت حقوقی پیدا نماید باید به ثبت برسد، بنابراین ثبت شرکت الزامی می باشد و دولت می بایست حدالمقدور در تشکیل آن ها نظارت نماید تا وسیله ای برای سواستفاده نباشد.
قید مشخصات پستی شامل، کد پستی و شماره تلفن، پست الکترونیک، شماره فکس، و نشانی ایمیل درج شود.آدرس دفتر مرکزی نیز جهت دریافت مرسولات پستی قید شود. برای باقی شرکتهای ثبتی اوراقی که باید ارائه شود مانند موارد ذکر شده است. اصلی ترین هدف از تشکیل یک شرکت های تجاری این ثبت تغییرات است که از راه تجارت و کسب و کار در بازارهای تجاری به انتفاع مالی دست پیدا خواهند کرد و همچنین میتوانند با تولید محصول یا ارائه خدمات برخی از نیازهای جامعه را برطرف کنند . سپس به پرداخت هزینه مربوط به خود دفترها و هزینه ارسال آن برای متقاضیان ، اقدام می کنید.
در قسمت چهارم شما باید موضوع فعالیت را انتخاب نمایید سپس مدت زمانش که می توان محدود و یا نامحدود باشد را مشخص کنید. از بین مزایای اخذ کد اقتصادی میتوانیم به پرداخت حقوق دولت تحت نام مالیات، تسهیل و تسریع روند بررسی دفاتر قانونی شرکت، احراز هویت اشخاص در اداره مالیات و ممانعت از رقابتهای ناسالم اشاره کنیم. طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران هر شخص حقیقی و حقوقی که واجد شرایط باشد می تواند در ایران ثبتانجام دهد، قانون ایران تاسیس موسسه را منحصر به ایرانیان ندانسته و افراد با تبعه ی غیر ایرانی نیز می توانند با مالکیت صد در صد تاسیس شرکت نمایند. مزایای تاسیس شرکت در این واقعیت خلاصه می شود که از زمان ثبت شدن کمپانی شما، تمام فعالیت های شما قانونی خواهد بود.
در آخر پس از تایید اطلاعات باید اساسنامه و شرکتنامه را در سایت بارگذاری کنید. البته در صورتی که فردی اقدام به فعالیت تجاری دارد و تا کنون آن را به ثبت نرسانده از قانون تخطی کرده و از سوی قانون به پرداخت جریمه محکوم می شود . دفاتری که تاجران برای امور تجاری خود مورد استفاده قرار میدهند، به هنگامیکه براساس ضوابط این قانون تهیه شود، میان تجار در کارهای تجاری سندیت داشته و معتبر خواهد بود. در غیر از این صورت تنها برای صاحب آن قانونی و معتبر تلقّی میشود. دفتر کل، دفتری است که داخل آن ریز هزینههای دفتر روزنامه به گونهی هفتگی وارد میگردد.