این مدت زمان از مجموع زمان لازم برای بررسی تقاضا توسط کارشناسان، اقدام به تشکیل پرونده حضوری، انتظار برای چاپ روزنامه رسمی و مدت سی روزه اعتراض به ثبت برند، چاپ روزنامه رسمی ثانویه و مراجعه حضوری برای دریافت سند مالکیت برند ثبت شده ناشی می شود. اگر با ما همکاری می کنید دیگر نیازی نیست که خود اقدام به طی این مراحل کنید یا حضورا به مرکز مالکیت معنوی کشور بروید بلکه تمامی امور اداری، پرداخت هزینه های روزنامه رسمی، حق ثبت و تشکیل پرونده توسط موسسه کاج انجام می شود. پس از آماده سازی مدارک لازم در حقیقت آغاز پروسه ثبت برند تجاری از اینجا شروع می شود که وارد وب سایت مالکیت معنوی کشور می شوید.
پس از تایید کارشناسان و رئیس اداره علائم تجاری و اعلام بلامانع بودن ثبت علامت تجاری مورد تقاضا، برای پرداخت هزینه روزنامه رسمی نوبت اول صرفاً ۳۰ روز فرصت دارید و اگر این فرصت ۳۰ روزه را از دست بدهید، ثبت برند مورد نظر شما کان لم یکن تلقی خواهد شد. هر یکی ثبت برند تجاری از اشخاص حقیقی و حقوقی که خدمات یا محصولات خود را دارند میتوانند نسبت به ثبت برند در ایران اقدام کنند. یک شرکت را در نظر داشته باشید که تمامی مراحل ثبت شرکت تجاری را به صورت کامل و با ارائه مدارک های معتبر انجام داده است و در حال فعالیت قانونی می باشد .
به این ترتیب، پس از آن، واژه برند که به معنای حک نشان اختصاصی یک کالا به وسیله داغ کردن آن نشان روی کالای مورد نظر بود. شرکت “بیس” ادعا می کرد نخستین شرکتی میباشد که یک مثلث قرمز رنگ را به عنوان برند کاملأ اختصاصی فهرست های برند تجاری ثبت نموده است. با سلام جناب جلائی، سپاسگزاریم، خیر برای ثبت برند شرکت نیاز به مجوز نیست و اساسنامه شرکت کفایت می کند. سوم اینکه علاوه بر ثبت برند، ثبت لوگو و علامت من هم انجام میشه و اگر انجام میشه مشخصاتی که لوگو برای ثبت داشه باشه رو لطفا برای من ایمیل کنید که آماده کنم برای قرارداد حضوری بیارم خدمتتون.
- به طور مثلا برای ثبت برن شرکتی، اساسنامه شرکت در صورتی که موضوع فعالیتتان مرتبط باشد همراه با یک مجوز فعالیت مورد تایید است که این مجوز می تواند جواز تاسیسی باشد که forty درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد.
- این گفته به معنی محسوب شدن برند به عنوان یک دارای ارزشمند برای شرکت است، دارایی که روز به روز می تواند با تلاش در جهت افزایش کیفیت محصول و خدمات ارزش بیشتر و بیشتری پیدا کند.
- راه تایید اکانت کاربری این است که با برگهای که خود سامانه پس از ثبت نام در اختیار شما قرار میدهد به یکی از دفاتر اسناد رسمی در سراسر ایران مراجعه و اقدام به اخذ گواهی امضاء نمایید.
- همانطور که گفته شد شرکتهای بسیار زیادی وجود دارند که میتوانند به شما در ثبت کردن شرکت شما کمک کنند.
البته در هنگام ثبت برند تان باید تصمیم بگیرید و انتخاب نمایید که برندتان در چه طبقه ای می خواهید ثبت شود. از دیدگاه وسیع تر ،علائم تجاری با رسمیت بخشیدن و دادن سود اقتصادی به صاحبان آن ها در سطح جهانی سرمایه گذاری کرده و این ابتکار را ترویج می دهد. هر برند یا علامت تجاری ار طریق حصول اطمینان از حقوق انحصاری برای شناختن کالا ها و خدمات و یا اجاره دادن به دیگران مبنی بر استفاده از آن در صورت پرداخت مبلغ ،صاحب اثر را محافظت می کند. درخواست ثبت برند شرکت باید شامل بازسازی واضحی از آرم با تمام رنگها طرحها و نقش های سه بعدی آن ، برای ثبت درج شود.
با ورود به بخش ثبت نام باید اقدام به ثبت نام با وارد کردن مشخصات اولیه نمایید. یک موسسه ثبت شرکت همه این فرآیندها را بارها طی کرده است و با سرعت بسیار بالاتری نسبت به شما اقدام به ثبت شرکت می کند. سی و چهار سال فعالیت در این حوزه موجب شده است که هلدینگ ثبتی و حقوقی ملاصدرا رزومهای پربار در این کار داشته باشد. این مؤسسه با همکاری کارشناسان در زمینههای مختلف راهکارهایی برای ثبت برند مشاغل گوناگون ارائه میدهد و با حمایت از تولید ملی میکوشد به بهبود و رشد بازار و تجارت کشور کمک کند.
ثبت علائم تجاری
میشه بجای پروانه و جواز و … نماد اعتماد الکترونیکی که تحت نظارت وزارت صمت هستش ارائه داد. بله شما امکان ثبت این برند رو دارید و چنانچه برند مورد نظر رو ثبت کنید، با درخواست شما مغازههایی که فرمودین باید از ادامه فعالیت با این برند خودداری کنند. سوالم این هست که آیا بر این اساس، یک قرارداد سفارش کالا از یک شرکت ثبت شده به عنوان مدرک دال بر فعالیت عمل میکند؟ و اگر جواب خیر است لطفا توضیح بیشتر در مورد این بند بدهید.
هر خدمت یا محصولی که عرضه می شود توسط مالک یا مالکینی دارای لوگوی محصول و خدمت یا همان برند می باشد. در واقع شرکت، مالک و مالکین در بازار کار و تجارت با آن برند شناخته می شوند. سعی کنید تمرکز شما بر ارائه محصولات و خدمات حوزه مربوط به خود پراکنده نشود و در ابتدای کار بر ثبت تغییرات شرکت قسمتی از حوزه متمرکز باشید تا بتوانید مناسب ترین شیوه ها را به مشتریان خود ارائه کنید. در خصوص این مورد شاید برندی مانند د-یجی-کا-لا به ذهن تان برسد، در حالی که این برند بزرگ در یک سال اول تنها بر روی یک الی دو محصول کار می کرد و به تدریج حوزه فعالیت خود را گسترش داد.
موضوع فعالیت
از قبل متقاضی می بایست تمامی اطلاعات و مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند را تهیه و تنظیم نماید؛ و اسکن آنها را جهت بارگذاری در سامانه اینترنتی، برای تسریع روند کار ، آماده سازد. آگهی دوم معمولاً با داشتن شماره ثبت علامت تجاری همراه خواهد بود. هزینه هایی که برای ثبت برند باید بپردازید حدودا 900 هزار تومان ( ثبت اولیه اظهارنامه در سایت + روزنامه رسمی نوبت اول + حق الثبت برند + روزنامه رسمی دوم ) است. اصل و اساس شروع هر فعالیت حرفه ای در حوزه کسب و کار یا تولید یک محصول انتخاب یک نام تجاری و متعاقبا ثبت برند آن برای جلوگیری از کپی برداری سایر می باشد. بعد از فرآیند ثبت اظهارنامه ثبت برند در سایت و بارگذاری مدارک و تصویر برند در سایت باید حداقل 15 روز منتظر ماند تا نتیجه بررسی کارشناسان اعلام شود.
از نمونه برندهای ثبت شده در مجموعه ایلیا می توان به برند 202، آلبورا، سه نان، زرماکارون ، بیمکث اشاره کرد. با مراجعه به سایت مجتمع ایلیا می توانید در بخش مشاوره آنلاین از برندهای ثبت شده اطلاع پیدا کرده و نکات مهم مربوط به ثبت برند را کاملاً رایگان از کارشناسان این مجموعه بپرسید. پس از تکمیل تمامی مراحل و اقدامات لازم برای ثبت برند کد 5 رقمی برای متقاضی ثبت ارسال می شود، که برای وارد شدن در مراحل بعدی به آن نیاز دارید. در این فرم اطلاعات مالک برند که ممکن است شخص حقیقی یا حقوقی باشد و مدارک لازم برای ثبت برند و اطلاعات و توصیف برند باید وارد شود. علاوه بر این خدمات شما می توانید به صورت کاملا آنلاین و ۲۴ ساعته و از طریق شماره های ارتباطی قرار گرفته شده بر روی وب سایت یا پشتیبانی آنلاین واتساپ تیم حقوقی مجموعه در ارتباط بوده و در جریان تمامی مراحل ثبت برند خود قرار بگیرید.
و برای اشخاص حقوقی کپی آگهی روزنامه به چاپ رسیده شده به علاوه کپی کارت ملی و شناسنامه اعضای هیئت مدیره سازمان الزامی است. به طور حتما شرکت و یا سازمانی که برند شود، پولدار هم می شود و این دو رابطه بسیار نزدیکی با همدیگر دارند. این کار باعث می شود که به صورت رسمی و حرفه ای کار خود را شروع کنیم و زمانی که مشتریان با ما ارتباط بگیرند و ثبت علامت تجاری ما را ببینند به راحتی درک می کنند که با یک شرکت حرفه ای و متخصص در حال ارتباط هستند و بسیار راحت به ما اعتماد می کنند. حال اگر نمیخواهید مراحل اداری آن را خودتان انجام دهید، می توانید تمامی کارها را به شرکت هایی بسپارید که تمام و کمال کارهای ثبت برند را انجام می دهند. یکی از بهترین شرکتهای ثبت برند، شرکت ثبت هانا می باشد که چندین سال سابقه در این حیطهی مهم دارد و بعنوان یکی از بهترین شرکت ثبت برند شناخته می شود. با سلام تماس بگیرید تا طی مراحل ثبت برند به شما مشاوره داده شود، ثبت برند و لوگو از همان طریق ثبت اظهارنامه علامت تجاری می باشد.
همچنین عقد قراردادهای دقیق موجب شده است که مشتریان بتوانند راحتتر به آنها اطمینان کنند. ثبت برند لاتین با ارائه کارت بازرگانی و ثبت لوگو و آگهی در روزنامه رسمی نیز از خدمات دیگر هانا هستند. این مجموعه طبق آخرین اعلام رسمی خود تا کنون بیش از هشت هزار مورد ثبت شرکت و برند انجام داده است. از مشتریان معتبر این شرکت ثبت ثبت شرکت در تهران برند در غرب تهران میتوان به صرافی داریوش، چالهسرویس و دکتر تأمین اشاره کرد. لازم است قبل از تکمیل فرم، تمامی مدارک مورد نیاز را از قبل آماده و اسکن نموده تا کار ثبت علامت تجاری شما سریعاً انجام شود. روند کاری ثبت علامت تجاری خود را نیز می توانید با ارجاع به همین سامانه اینترنتی، بخش ثبت درخواست ها پیگیری نمایید.
در ادامه مطلب می توانید اطلاعات کامل درباره ثبت موسسه مطالعه کنید. مراجعه به سایت اداره کل ثبت شرکت ها و ثبت نام در سامانه irsherkat.ssaa.ir و پر کردن اطلاعات فرم های مورد نظر. پس از اینکه از صفحه استعلام برند ، از قابل ثبت بودن برند مورد نظرتان اطمینان خاطر پیدا کردید، می توانید با اطمینان بیشتری و آزمون و خطاهای کمتری نسبت به ثبت برندتان اقدام نمایید.
همچنین برای انجام تبلیغات مؤثر ضروری است که برند شما ثبت شده باشد. اگر مشکلاتی از قبیل کپی برند یا لوگوی شما پیش بیاید، تنها در صورتی قادر خواهید بود دست به اقدامات قانونی بزنید که برند خود را ثبت کرده باشید. روند رو به رشد ثبت برند در ایران سبب شده است که شرکتهای ثبت برند نیز رشد فراوانی داشته باشند. در این مقاله، به معرفیبهترین شرکتهای ثبت برند در ایرانمیپردازیم.
استعلام آنلاین از طریق مراجعه به وب سایت موسسه ثبت کاج پیشنهادی است که بدون صرف هزینه اضافی این کار را برای شما تسهیل می کند برای استفاده از سامانه استعلام آنلاین برند قبل از ثبت به هیچ گونه تخصصی نیاز ندارید. از آنجایی که ثبت نیک سابقهای 20 ساله در زمینه ثبت شرکت دارد؛ مطمئناً میتواند گزینه خوبی برای هدایت شما جهت قانونی کردن کسبوکارتان باشد. با مراجعه به یکی از 22 شعبهای که این شرکت در تهران دارد میتوانید از خدمات متنوع آن استفاده کنید. برای ثبت شرکت سهامی خاص میبایست در بانک ۳۵ % از سرمایه شرکت بلوکه شود تا زمانی که روزنامه تاسیس چاپ شود.