بایگانی‌ها Sherkat Ssaa Ir

بایگانی‌ها Sherkat Ssaa Ir

( قابل ذکر است تمامی پیامک های مربوط به مراحل انجام کار به شماره همراه درج شده ارسال خواهد شد). الزام وجود دفاتر پلمپ طبق ماده 6 قانون تجارت برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پس از ثبت شرکت برای اظهار هزینه ها و درآمدهای خود وجود دارد. ثبت بینش در این مقاله به پیگیری پلمپ دفاتر و همچنین هزینه دفاتر پلمپ قانونی خواهد پرداخت. اشخاص باید سالانه برای پلمپ دفاتر قانونی شان به موقع اقدام کنند و پس از اتمام مراحل مربوطه ، دفتر کل و دفتر روزنامه دریافت کنند و موارد مربوطه را در ثبت تغییرات آن یادداشت نمایند . یکی از مهم ترین کارکرد های این بخش از سامانه برای اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی آن است که با وارد نمودن شماره پلمپ دفاتر تجارتی شان می توانند اقدام به اخذ اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی کنند . ۵همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، مراحل ثبت نام در سایت ثبت من my.ssaa.ir به پایان رسیده و شما با وارد شدن به سامانه ثبت من می توانید از امکانات این سامانه همچون ثبت نام سند از طریق ماده 147 استفاده نموده که ما در بخش بعد، به معرفی این امکانات می پردازیم.

دفاتر دارای ظرفیت که در بردارنده لیست دفاتر اسناد رسمی که دارای ظرفیت مقرر از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای تنظیم سند رسمی بوده، می باشد. این قسمت از سایت اداره ثبت اسناد و املاک ، امکان ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت ها و موسسات مانند تغییرات هیات مدیره، بازرسان یا تغییرات سرمایه شرکت را به کاربران سایت می دهد. هرکدام از قوانین کلی سازمان ثبت شرکتها در اارات و بخش های مختلف اداره ثبت اسناد و املاک اجرا خواهد شد اما برای خودشان نیز با توجه به حوزه ( قوانین موجود در فرمانداری ها ) یک سری قوانین وضع کرده اند که آنها نیز زیر نظر اداره ی ثبت شرکتها می باشد . شایان ذکراست دفتر مذکور، قانونی است و به امضای نماینده ی دادستان محل رسیده است. لذا متقاضی پیش نویس را نزد مسئول دفتر برده و مسئول دفتر شروع به ثبت شرکتنامه و پیش نویس آگهی تاسیس شرکت در دفتر ثبت شرکت ها می نماید.

هر تولید کننده ای جهت شناسایی محصولات یا کالای خود به مشتریان و فروش آن، نیازمند انتخاب نامی است .با ثبت برند و نام تجاری، می توانید دیگر نگرانی بابت کپی برداری و تقلب از نام و علامت تجاری خود نداشته باشید. ثبت برند از نام و علامت تجاری هر فرد یا شرکت، با دادن حقوق انحصاری جهت معرفی یا شناختن کالا و خدمات، یا اجازه استفاده از آن به دیگران، محافظت می کند. با دریافت شماره پیگیری پلمپ دفاتر با وارد کردن اطلاعات و زمان تحویل مدارک به پست را قید کرده وپذیرش نهایی را کلیک کرده و به مرحله بعدی می روید. کلیه شرکتهای فعال حتی در صورتی که فعالیتی ندارند باید در جهت مشخص کردن عملکرد مالی خود پلمپ دفاتر را تکمیل نمایند . در صورتی که مدیران شرکت در تکمیل این دفاتر کوتاهی نمایند باعث علی رأس شدن شرکت نیز می شوند. اگر می خواهید به تمامی خدمات سامانه ثبت من دسترسی داشته باشید، پس از ورود به سامانه، نسبت به ایجاد حساب کاربری و ثبت نام در سامانه اقدام نمایید.

ssaa.ir ا

در این بخش هر آنچه که باید در رابطه با تعیین نام شرکت ها ، شرایط و ضوابط و دستورالعمل های آن بدانید ، عنوان شده است . سامانه بسیار خوبی است فقط تنها اشکال آن این است که خیلی زود (زیر ۱ دقیقه) پیام “زمان شما منقضی شده است” میدهد و باید دوباره با رمز جدید وارد شویم. اسامی که برای اسم شرکت به کار گرفته می شود باید حداقل سه سیلاب باشد . هم چنین توجه داشته باشید استفاده از نام های تک سیلابی احتمال به ثبت رسیدن اسم شرکت را به صفر نزدیک می کند .

مدارک مورد نیازبرای پلمپ دفاتر

پس از طی مراحل ذکر شده ، وارد صفحه ی تایید صحت اطلاعات خواهید شد.در این مرحله می بایست گزینه ی تایید اظهارنامه پلمپ و مدارک مورد نیاز را انتخاب کنید. در صفحه ی بعدی باید اطلاعات شخص حقوقی را بررسی نمایید و در صورت صحت اطلاعات ، بر روی گزینه ی ” تایید اطلاعات شخص حقوقی” کلیک نمایید. طبق ماده ۶ قانون تجارت کلیه تجار مکلف اند رویدادهای مالی عملیات تجاری خود را در دفاتر قانونی روزنامه و کل ثبت کنند.

  • سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از جمله سامانه هایی است که زیر نظر قوه قضاییه فعالیت می کند و در حال حاضر به منظور ارائه خدمات آنلاین به مردم از بخش های مختلفی تشکیل شده است.
  • استعلام ممنوع الخروجی که صرفا دربردارنده اطلاعات مربوط به ممنوع الخروجی بابت اجرای اسناد رسمی می باشد.
  • در این قسمت نام شخصی که متقاضی تاسیس شرکت یا موسسه است وارد می شود.
  • دفاتر خود را در تاریخ……………تحت شماره…………………در این اداره کل پلمپ نموده است.این گواهی حسب درخواست متقاضی جهت ارائه به …………………………صادر گردیده است.

بنابراین باید دقت داشته باشید که روشی را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما مناسب باشد. باید توجه کنید که باید اصل یا کپی آن شماره از روزنامه را نزد خود داشته باشید. چون مشخصات مربوط به شرکت در آن ثبت شده و دارای ارزش حقوقی زیادی است و همچنین در برای انجام برخی امور نیاز است. پس از طی کردن مراحل لازم، کلیه مدارک مورد نیاز خود ازجمله برخی اسناد، مدارک مربوط به اساسنامه، شرکت نامه و مدارک مربوط به اعضای هیئت مدیره را ارائه می کنید. در این مقاله ما کاملاً تخصصی علاوه بر آدرس ثبت شرکت ها در تهران ، آدرس ثبت شرکت های تمامی شهرهای کشور را به همراه تلفن های تماس آنها برای شما قرار داده ایم تا به صورت کامل راهنمای شما باشد . پس از ارسال مدارک مورد نیاز برای ثبت دفاتر ، بازرسان آن ها را بررسی کرده و در صورت تایید مدارک از سوی آن ها گزارش تایید پرداخت وجه دفاتر صادر خواهد شد .

با روی کار آمدن این سامانه و ارائه خدمات ثبت تغییرات و ثبت شرکت در irsherkat.ssaa.ir ، امور ثبتی به صورت اینترنتی صورت گرفت و دیگر مدارک فقط از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها تسلیم می شود . در قسمت شخص حقیقی می بایست اطلاعات شخصی خواسته شده در کادر تکمیل گردد و اگر نوع شخص حقوقی هم باشد فیلدهایی ثبت برند نظیر فارسی، تابعیت، شناسه ی ملی و… گام بعدی از مراحل ثبت شرکت مربوط به نام و اطلاعات شخص حقوقی است که در آن نام های درخواستی ثبت می شود. (اسامی پیشنهادی می بایست دارای ریشه ی فارسی باشد، لاتین نباشد، با شئونات انقلاب اسلامی ایران منافات نداشته باشد، دارای اسم خاص باشد و تکراری نباشد.

مراحل لازم برای انجام ثبت شرکت ها در سامانه اداره ثبت شرکت ها

در صورتی که قصد دارید به صورت آنلاین اقدام به استعلام ملک کنید، می توانید با شناسه یکتای استعلام 18 رقمی خود اقدام به استعلام غیر حضوری ملک خود کنید. برای استعلام الکترونیکی ملک، کافیست به میز خدمت سامانه ثبت اسنادمراجعه نمایند و از طریق گزینه «استعلام الکترونیکی ملک» مراحل پیگیری خود را انجام دهید. در این مرحله از مراحلثبت نام در سایت ثبت من my.ssaa.ir، کد ملی، تاریخ تولد و شماره همراه خود را، به ترتیب، در کادرهای اول، دوم و سوم وارد کرده و در نهایت، بر روی دکمهثبت نامکلیک نمایید. لازم به ذکر است که این شماره همراه، باید به نام شما بوده و با کد ملی شما به ثبت رسیده باشد.

شرایط برگزاری این آزمون مانند سایر آزمون‌ های سراسری نبوده و به عبارتی زمان برگزاری آن مرتب و در فواصل زمانی یکسان نیست. لازم به ذکر است که تمامی جزئیات برگزاری این آزمون از طریق سایت آزمون سردفتری منتشر می شود. همچنین پنج نام پیشنهادی نیز باید برای شخصیت حقوقی با توجه به قواعد تعیین نام شرکت های تجاری در نظر بگیرید که به ترتیب اولویت تان در سامانه بنویسید . حوزه و گستره فعالیتی شرکت باید به صورت دقیق در سامانه وارد گردد و در صورت نیاز مجوز های مربوطه نیز اخذ گردد چنانچه که در ذیل موضوع شرکت باید این جمله عنوان گردد ” پس از اخذ مجوز های لازم از مراجع ذیربط ” . همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را دراینستاگرام راهنمای ثبت شرکت داراندنبال نمایید. کلیه امور تغییراتی شرکت ها که من جمله آن ها تغییرات در اساسنامه ( که شامل تغییر آدرس ، تغییر یا الحاق به موضوع ، تغییر نام و … می باشد ) ، هیئت مدیره شرکت ، حق امضاء و … در کنار تکمیل اطلاعات تغییرات ، پذیرش اینترنتی از صفر تا صد در این سامانه انجام می شود .

الان میخواهم اسم من از این شرکت خارج شود .لطفا راهنمایی فرمایید. بر همین اساس هر دو گروه برحسب کارکردی که دارند باید شرکت به ثبت برسانند تا بتوانند فعالیت خود را انجام و گسترش دهند . ثبت کردن شرکت به صورت تجاری ، موسسه ،در تهران و سایر شهرستان ها.

هر سال؛ می بایست سال قبل از آن و پیش از آغاز سال مالی جدید ؛ به دریافت آن مبادرت ورزید. بنابراین امکان هیچ ‌گونه جابجایی و تغییر اطلاعات در آن وجود نخواهد داشت. اعم از سرمایه نقدی و عیرنقدی را مشخص نموده و سپس دکمه گام بعدی را بزنید. همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را در اینستاگرام ثبت نیک دنبال نمایید .

شما می توانید برای دسترسی به طرح های صنعتی ثبت شده در سازمان املاک و اسناد کشور، به بخش جستجو در بانک طرح های صنعتی مراجعه نمایید و اقدام به جستجو طرح صنعتی مورد نظر خود کنید. در بخش انصراف از درخواست میز خدمتسامانه سازمان ثبت اسنادامکان انصراف از درخواست برای افرادی که قبلا در این سامانه درخواستی را ثبت کرده اند، وجود دارد. برای انصراف از درخواست نیاز به وارد کردن ثبت شرکت در تهران کد ملی و شماره پیگیری می باشد. در صورتی که قصد استعلام و مشاهده اطلاعات عمومی اشخاص حقوقی را دارید، می توانید به سامانه مراجعه نمایید و با وارد کردن شناسه ملی اقدام به دریافت اطلاعات اشخاص حقوقی کنید. امکان مشاهده اطلاعات عمومی شخصیت حقوقی بدون وارد کردن شناسه ملی هم وجود دارد. در این صورت لازم است که افراد اطلاعاتی همچون نوع شرکت، شماره ثبت، واحد ثبتی و …

کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامونسامانه سازمان ثبت اسناد و املاک پاسخ دهند. چنانچه فرد یا افرادی قصد ثبت شرکت یا موسسه غیر تجاری را داشته باشند می توانند با مراجعه به این بخش از سایت ثبت اسناد و املاک کشور، درخواست خود را به این سایت تقدیم نموده و به صورت اینترنتی شرکت یا موسسه مورد نظر خود را ثبت نمایند. با استناد به مقررات مصوبه، تمامی شرکت‌هایی که ثبت می‌گردند باید شامل پلمپ دفاتر باشند.

متقاضیان (اشخاص حقیقی و حقوقی) جهت فعالیت در طرح مذکور باید توانایی انجام کار را داشته و بتوانند تجهیزات فنی لازم را فراهم نمایند. در این بخش اطلاعاتی مثل اطلاعات هویتی، آدرس پستی و اطلاعات تماس افراد باید ثبت شود. همچنین اطلاعات دیگری همچون میزان سهام و مسئولیت هر کدام از آن ها تعیین می شود.