نمونه اسم شرکت ، انتخاب نام شرکت و اسم های تجاری شیک

نمونه اسم شرکت ، انتخاب نام شرکت و اسم های تجاری شیک

داشتن یک نام مناسب که بتواند روی مخاطب تاثیر گذار باشد بسیار مهم است زیرا بسیاری از مشتریان احتمالی شما ممکن است در مورد شرکت، محصولات و خدمات شما چیزی ندانند. در گام بعدی شما باید هر چیزی که به ذهنتان می‌رسد را نوشته و سپس آنها را بررسی و ارزیابی کنید. برای این کار شما می‌توانید از افراد خلاق و متخصص در این زمینه استفاده کرده و یک طوفان فکری راه بیاندازید. تمامی نام‌های پیشنهادی را نوشته و سپس آنها را جداگانه از زوایای مختلف بررسی کنید.

در ادامه باید بازار کار مرتبط با خودتان را بررسی کنید و عملکرد رقبا را بسنجید. ببینید رقبا برای رسیدن به جایگاه برتری که نسبت به شما دارند چه کارهایی انجام داده‌اند و تمایز آن‌ها نسبت به شما چه بوده است؟ برای برتر بودن باید ارزش پیشنهادی فراتر از رقبا داشته باشید تا مشتریان به سمت شما بیایند. اگر بتوانید پاسخ درستی برای این سه مورد داشته باشید، می‌توانید اهداف و هویت برندتان را به خوبی تعریف کنید. خوشحالم که مقاله مورد توجه‌تون قرار گرفته، امیدوارم توی کارتون ازش استفاده کنید.

سایت انتخاب نام برند

این نوع کلمات باید با فرایند برندینگ و تبلیغات، به یک برند تبدیل گردد. تعداد زیادی روش برای انتخاب نام تجاری وجود دارد، اما برخی از بهترین آنان به شرح زیر است . انتخاب یک نام مناسب برای کسب‌وکار می‌تواند سبب موفقیت و یا دشواری تجاری شما گردد. نام برند موجود شما به هیچ عنوان برای هویت و کسب‌وکار شما مناسب نیست و نیاز به برندینگ مجدد دارید.

اسامی خلاقانه و خاص برای برند و شرکت 【مشاوره رایگان️】

به تداعی ذهنی نام دامنه خود در ذهن مخاطب توجه داشته باشید. اگر نام سایت شما مفهوم ناخوشایندی را در ذهن مخاطب تداعی کند، مطمئن باشید که نام خوبی نخواهد بود. پس برای آن که نظری در رابطه با تداعی نام خود در ذهن مخاطب داشته باشید، قبل از ثبت نام، آن را با حداقل ده نفر در میان بگذارید و نظر آنها را بخواهید.

  • روی نام شرکت که چندسیلابی است زیاد وقت صرف نکنید چون خیلی مهم نیست.
  • اگر از مشتریان ثبتاد هستید انتخاب اسم برند بصورت رایگان برای شما انجام خواهد شد.
  • اسم یار یک سرویس آنلاین انتخاب نام دامنه می باشد و حاوی دیتابیسی کامل از بهترین اسامی مناسب برای انتخاب به عنوان دامنه سایت می باشد.
  • البته بسیاری از کسب‌ و کارهای نوپا و کم تجربه در شروع کارشان سعی می‌کنند از نام برندهای معروف و بزرگ کپی برداری کنند.

اگر نام شرکت شما تولید کنندگان خوشخواب الماس است شما می توانید روی کلمه خوشخواب به عنوان نام تجاری خود تمرکز کنید. امروزه تولید کنندگان زیادی از این روش برای انتخاب نام برند استفاده می کنند. از کنار هم قرار گرفتن این بسته های اطلاعاتی که هر کدام بخشی از اطلاعات مرتبط با نام تجاری را ارائه می دهند، در ذهن کاربر یا مصرف کننده نگرشی متفاوت شکل می گیرد که می تواند بر خرید محصول تاثیر به سزایی داشته باشد. بنابراین یکی از عوامل موفقیت در برندهای تجاری انتخاب نام کوتاه و با معنی است. اگر به آگهی های تبلیغاتی که از رسانه های مختلف پخش می شوند دقت کنید متوجه می شوید زمان پخش آن ها تنها چند ثانیه طول می کشد اما نام برند عنوان شده مدت ها در ذهن مخاطب به یادگار می ماند. بر این اساس می توان گفت موثرترین و کارآمدترین ابزار ارتباط با مشتری نام تجاری است، از این رو باید به بهترین نحو انتخاب گردد.

اسامی گلها برندی خاص و لوکس برای کسب و کار شما

همان طور که در بالاتر نیز اشاره کردیم، نام برند شما نباید محدود به یک موقعیت جغرافیایی خاص باشد. شاید از ابتدای کار شما با خودتان بگوئید تنها به دنبال فعالیت داخلی هستید و محصولات خود را صادر نمی‌کنید. اما اگر چند سال بعد آن قدر موفق شدید که توانستید فعالیت خود را توسعه دهید، یک نام اشتباه شما را زمین خواهد زد! از همان ابتدا نامی را برای برند خود انتخاب کنید که تنها محدود به یک موقعیت جغرافیایی نبوده و حداقل در زبان انگلیسی و عربی معنی منفی و بدی نداشته باشد.

به شما توصیه می‌کنیم که در مدت پیدا کردن اسم مناسب یک کاغذ و قلم به همراه داشته باشید تا اسم‌هایی که به‌طور اتفاقی به ذهن‌تان می‌رسد را یادداشت کنید. در حقیقت به‌جود آوردن یک برند موفق کاری پر پیچ و خم است که انتخاب نام مناسب شرکت برای آن کسب و کار از ابتدایی‌ترین کارها برای خلق یک برند موفق است. هنگامی که صحبت از موفقیت یک شرکت یا برند می‌شود قطعا موضوعات ریز و درشت زیادی باعث این موفقیت شده است. از تلاش‌هاش شبانه روزی مدیران گرفته تا انتخاب صحیح یک اسم برای آن برند و یا شرکت. پس باید در نظر داشته باشید که انتخاب نام مناسب شرکت شاید در نگاه اول مهم نباشد اما در موفقیت یک برند نقش ویژه‌ای دارد.

ممکن است در حال حاضر محدوده‌ی فعالیت برند شما یک شهر یا منطقه باشد اما ممکن است در سال‌های آینده سراغ بازارهای جهانی و منطقه‌ای بروید. همچنین اگر از قبل در شبکه‌های اجتماعی با مخاطبین هدف خود در ارتباط هستید می‌توانید از نظرات ثبت شرکت در تهران آنها استفاده کنید. به‌عنوان مثال اگر فروشگاه لوازم الکترونیکی دارید احتمالا اکثر رقبای شما از کلمه‌ی الکترونیک در نام خود استفاده کرده‌اند. تیم مشاوران مدیریت ایران – تحت لیسانس CMCG کالیفرنیای آمریکادر منطقه خاورمیانه.

بعضی وقت‌ها اسمی که انتخاب می‌کنید، باید ارتباط ذاتی با محصولتان داشته باشد. مثلا برند “بایودنت” که آدامس‌هایی تولید می‌کند که برای سلامت دندان‌ها هم مناسب است. یا اسم برند خارجی رد بول (RedBull یا گاو قرمز) برای نوشیدنی انرژی زا که نام برند و محتویات نوشیدنی از نظر ذاتی (انرژی و قدرت) ارتباط معنایی با هم دارند. شاید انتخاب یک اسم که همه این ویژگی‌ها را داشته باشد، کمی سخت به نظر برسد. اما با کمی فکر کردن، وقت صرف کردن و البته مشورت گرفتن از یک تیم مشاوره کسب و کارهای کوچک می‌توانید اسم خوبی انتخاب کنید. البته مواظب باشید که در این قضیه وسواس زیاد به خرج ندهید و کلی وقت و هزینه صرف این موضوع نکنید.

نظر مدیرانی که از خدمات برند یک استفاده کرده اند

پوشش تجاری هم شیوه ارائه محصول و یا خدمت، بسته بندی ویژه، رنگ سازمانی خاص و… است. نام برند، نقش اساسی را در برندسازی و مدیریت برند شما بازی می کند. در واقع شما تبلیغات می کنید تا مهمتر از معرفی محصولات و خدماتتان، برندتان را به مخاطبان بشناسانید. شما با تولید یک محتوای خوب و ثبت برند جذاب بدون اینکه بخواهید نامی از برندتان بیاورید، مخاطبان را وادار می کنید تا نام برند شما را بخاطر بسپارد. بنابراین انتخاب نام برند یکی از مهمترین اصول برندینگ می باشد. به همین منظور نکاتی را باید رعایت کنید تا بتوانید در امر برندینگ و همچنین بازاریابی اینترنتی موفق باشید.

در حال حاضر می‌توانید به کمک طراحی یک صفحه لندینگ(صفحه فرود) این اسم‌ها را تست کنید. صفحات لندینگ صفحاتی ساده اما هدف‌مند هستند که برای دعوت مخاطب ایجاد شده‌اند. در این مرحله می‌بایست ۳ صفحه لندینگ یکسان طراحی کنید و در هر صفحه فقط نام برند را تغییر دهید. سپس به مدت ۷ روز این صفحات را برای مخاطب‌تان تبلیغ کنید. البته می‌توانید در سوشیال‌های خود نیز یک مسابقه ترتیب دهید و جایزه‌ای را برای بهترین اسم پیشنهادی مشخص کنید.

این نام‌ها باید به راحتی در ذهن مخاطب باقی مانده و لحنی موزون داشته باشد. قطعا ما در برنداکسین بعد از گپ و گفتی دوستانه و کوتاه با شما و نیازسنجی پروژه شما زمان بندی دقیق تری می توانیم به شما تغییرات شرکت ارائه دهیم اما به طور متوسط از 7 تا 21 روز کاری پروسه انتخاب نام طول می کشد. ما در این دوره به طور مداوم با شما در ارتباط هستیم تا نام برند نهایی همان چیزی باشد که شما انتظارش را دارید.