V همچنین موسسات آموزشی جهت اخذتاییدیه مکان (اداره اماکن نیروی انتظامی)نیازبه تکمیل فرم و ارائه به اداره جهت مهر و امضاء مباشد. وکالت آنلاین جامع ترین وب سایت اطلاع رسانی حقوقی کشور می باشد که با عضویت ده ها هزاروکیل دادگستری در سراسر ایران خدمات حقوقی به متقاضیان ارائه می نماید. وکالت آنلاین با توجه به پتانسیل ذاتی خود خدمات مشاوره حقوقی، وکالت دعاوی حقوقی را توسط بهترین و متخصص ترین ارائه می نماید. مدیر اجرایی توسط کارشناسان فرهنگی مساعدت خواهد شد که ترجیحا در زمینه های مختلف از اتباع کشورهای عضو بر مبنای مساوی خواهند بود.
ماده 11- جلسه های هیات امنا با حضور حداقل نصف به علاوه یک کل اعضای هیات امنا رسمیت می یابد و تصمیم های آن با رای اکثریت بیش از نصف کل اعضای هیات امنا معتبر است. 15- برقراری شبکه ارتباطی میان مراکز ثبت شرکت در تهران فرهنگی، کتابخانه های ملی و موزه های منطقه به منظور تبادل کتب، نسخ خطی و آثار هنری ارزشمند و همچنین اسلاید و میکروفیلم کتب قدیمی. رسیدگی و اظهارنظر نسبت به گزارش فعالیتهای جاری و آتی موسسه .
ماده 28 ) کلیه اسناد مالی تعهدآور و قراردادها و اسناد و اوراق بانکی از قبیل چک ، سفته ، و برات و مکاتبات موسسه با امضای مدیرعامل و مهر موسسه اعتبار خواهد داشت. در صورت به وجود آمدن مشکل برای اعضاء کلیدی موسسه، هیات امناء تشکیل جلسه فوق العاده داده و تصمیم می گیرند. ریاست هیات امنا از طریق اعضاء انتخاب می شود و اداره جلسه هیئت امناء به عهده رییس هیات امناء میباشد. در مطابقت به قانون جمعیت های جمهوری اسلامی افغانستان و سایر قوانین نافذه کشور ،بودجه موسسه از ناحیه درآمد خود موسسه، کمکهای افراد خیر، دونرها ،موسسه و نهادهای خیریه داخل و خارج از کشور و منابع دیگر تامین میشود.
کلمه فرهنگ موارد گوناگونی را می تواند در برگیرد، همین موضوع موجب شده است ثبت موسسه فرهنگی، دامنه گسترده ای داشته باشد.ثبت موسسه فرهنگی در زمینه های مختلفی امکان پذیر است و به همین دلیل بسیاری از افراد اقدام به ثبت موسسه چند منظوره می نمایند. برای ثبت موسسه با توجه به موضوع فعالیت موسسه باید اقدام به اخذ جواز از سازمان های مربوطه کنید . ماده 29- مدیر عامل میتواند امضای تمام یاقسمتی از اسناد یاد شده ومکاتبات مؤسسه رابه قائم مقام خود( در صورت انتخاب) ویا یکی ازاعضای هیأت مدیره تفویض نماید. ماده 32 – هرگونه تغییر در مفاد این اساسنامه با تصویب شورای گسترش آموزش عالی “وزارت” امکان پذیر است. 2- مراتب تصویب انحلال “موسسه” توسط “وزارت” به اداره ثبت اسناد و املاک (واحد ثبت موسسات غیر تجاری) محل فعالیت “موسسه” اعلام می شود تا موسسه طبق مقررات مربوط منحل شود.
اساسنامه موسسه آموزش عالی روابط بین المللی وابسته به وزارت امور خارجه
برای ثبت موسسه باید دست کم دو نفر حضور داشته باشند و باید سرمایه ی موسسه نیز مشخص شود. برای ثبت موسسه میتوانید به موسسه ی حقوقی و ثبتی تکسفیر مراجعه کنید و کلیه ی مراحل را به کارشناسان ما بسپارید. ابتدا باید یک تقاضانامه برای ثبت موسسه از اداره ثبت شرکت ها تهیه کرده و سپس آن را تکمیل نمایید و به امضای شرکا برسانید. ماده 20 –جلسات هیأت مدیره با حضور اکثریت اعضاء رسمیت یافته و تصمیمات متخذه بااکثریت اراء موافق معتبر خواهد بود و درصورت تساوی آراء – رای طرفی که مدیذ عامل موافق است لازم الاجرا خواهد بود. ماده 16- نحوه گزینش عمومی داوطلبان عضویت در هیات علمی “موسسه” تابع ضوابط و مقررات “وزارت” و سایر مراجع ذی صلاح است.
- موسسه باید مقررات مالی و پرسنلی ، همچنین آیین نامه های خود را که به تصویب شورای وزیران اکو خواهد رسید، ظرف یک سال از زمان شروع به کار، تنظیم نماید.
- جلسه بعدي ادامه جلسه قبل از تنفس است و هيأت رئيسه آن همان خواهد بود كه در جلسه قبل از تنفس انتخاب شده اند، مگر اين كه يك يا چند نفر از آنان در مجمع عمومي بعد از تنفس حاضر نشده باشند كه در اين صورت به جاي اشخاص غايب افراد ديگري انتخاب خواهند شد.
- این مجتمع با محیطی آرام و ساحلزیبای دریا و با داشتن وسایل و امکانات رفاهی مانند زمین بازی کودکان زمینهای ساحلی فوتبال و والیبال ، دوچرخه و لوازم ورزشی و تندرستی رستوران و فروشگاه،خدمات اینترنتیwifi در محوطه مجتمعمحلی مناسب و امن جهت استراحت و تفریح خانواده هاست.
- موسسه وابسته به نهاد جهاددانشگاهی می باشد و ازنظر مقررات آموزشی، پژوهشی ، دانشجویی و فرهنگی تابع مصوبات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه جامع علمی – کاربردی و از نظر اداری و مالی تابع قوانین و مقررات جهاددانشگاهی می باشد.
- این تعریف آثاری نظیر حجاریها، نقاشیهای یادمانی، کتیبهها، غارهای مسکونی و هر آنچه که دارای یک چنین ویژگیهای هستند را شامل می شود.
8-36) همكاري با وزارت فرهنــگ و ارشاد اسلامــي جهت نظارت بر فعاليت هاي آموزشــي آموزشگاه هاي آزاد و هنرستانهای موسيقي. 8-29) تاسيس آرشيو صوتي , كتابخانه موسيقي سایت خبری و بانك اطلاعاتي موسيقي و موسيقي دانان ايران. 8-24)كوشش درجهت همكاري و هماهنگي با بخش هاي دولتـــي و خصوصــــي به منظور ايجاد دوره هاي آموزشي براي هنر جويان و هنر آموزان براي پرورش نيروهاي خلاق و مطلوب, جهت تامين نيازهاي موسيقي كشور. 8-22)تبادل اساتيد و گروه هاي موسيقي با مراكز آموزش ( علمي و فرهنگي ) كانون هاي فعال در بخش موسيقي در كشورهاي مختلف جهان با هماهنگي مسئولين مربوطه در چارچوب سياست هاي هنري كشور . 8-21)همكاري در تعليم موسيقي در مراكز رسمي آموزشي ( در سطوح دبيرستاني و دانشگاهي و كلاس هاي خصوصي) به منظور ارتقاء كيفيت آموزش در تهران و شهرستان ها.
موسسه وابسته به نهاد جهاددانشگاهی می باشد و ازنظر مقررات آموزشی، پژوهشی ، دانشجویی و فرهنگی تابع مصوبات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه جامع علمی – کاربردی و از نظر اداری و مالی تابع قوانین و مقررات جهاددانشگاهی می باشد. پذیرش دانشجو در دوره های مصوب علمی – کاربردی برای رفع نیازهای بخش های مختلف صنعت،کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و هنر با پیشنهاد موسسه ، تایید دانشگاه جامع علمی – کاربردی و تصویب شورای گسترش آموزش عالی صورت می پذیرد. ماده 24- “وزارت” بر کلیه فعالیت های “موسسه” (امور آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، دانشجویی، اجرایی، مالی و معاملاتی و …) نظارت می نماید و در صورت احراز تخلف از ضوابط، نسبت به جلوگیری از ادامه فعالیت، تعلیق فعالیت و یا انحلال “موسسه” اقدام می کند. بدیهی است موسسه میتواند از تسهیلات و اعتباراتی که دولت، بانکها، موسسات و ارگانها، ادارات و شرکتهای دولتی ویا اشخاص حقیقی یا حقوقی بخش خصوصی در اختیار اینگونه مراکز قرار می دهند استفاده نمایند. ماده12_هرگاه انجام و اجرای برنامه ها و فعالیت های موسسه با وظایف و اختیارات برخی از سازمان ها و موسسات دولتی و نهادهای انقلابی و وزارتخانه ها ارتباط داشته باشد.قبل از انجام و اجرای آن نسبت به کسب مجوز از مراکز ذکر شده ذیربط اقدام خواهد شد. جلسات مجمع عمومی به درخواست رئیس هیأت مدیره با مدیر عامل قابل تشکیل است و در دعوتنامه که به صورت کتبی و دو هفته قبل از تشکیل جلسه ارسال خواهد شد .
ماده 30 – پس از انجام تعهدات، تعیین تکلیف دیون “موسسه” و اعلام ختم تصفیه، باقیمانده دارایی “موسسه” با رعایت بند 2 ماده 28 اساسنامه به “وزارت” منتقل می شود. 2- کلیه امتیازات و اموالی را که از منابع عمومی و دولتی و بانک ها و شهرداری ها و غیره در اختیار “موسسه” قرار گرفته است مسترد کند یا موافقت صاحبان حق را مبنی بر واگذاری امتیازات و اموال مذکور به “وزارت” ارائه دهد. ماده 23- فضا، امکانات و تجهیزات آموزشی و پژوهشی “موسسه” باید مطابق ضوابط “وزارت” باشد.
6- اتخاذ تصميم راجع به انحلال مؤسسه و تعيين حداقل1 نفر بعنوان مدير تصفيه و يا اعضاي هيأت تصفيه. تصويب آيين نامه وظايف، اختيارات و حقوق و مزاياي مدير عامل. ماده 12- كليه اعضاء مؤسسه مكلفند ضمن رعایت مقررات مربوطه، به وظايف و مسئوليتهايي كه در حدود قوانين و مقررات تعهد كرده اند عمل كنند. طراحي، توليد و عرضه مواد و منابع علمی، آموزشي، فرهنگي و هنر اسلامی و قرآنی.
موضوع فعالیت
مجتمع صدف با داشتن ۵۱ عدد سوئیت دوبلکس ،ساحلی و کانکسییک خوابه و دو خوابه وهمچنین ۲۰ عدد آلاچیق مناسب جهت اسکان خانواده ها ، آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم ،شرکتها و سازمانهای دولتی و آزاد در قالب قرارداد های منعقده می باشد. ماده 4-سرمایه ئ مؤسسه ازتاریخ صدور مجوز ومدت آن نامحدوداست. 1- کلیه تعهدات مربوط به دانشجویان خود ثبت برند تجاری را تا اتمام دوره تحصیلات و فارغ التحصیلی آنان به نحو مطلوب و طبق مصوبات و ضوابط مربوط اجرا نماید. 16- تبادل برنامه های آموزشی در زمینه مرمّت و ایمن سازی کتب قدیمی و نسخ خطی. 11- متقبل شدن مسئولیت جوایز اکو در زمینه های ادبیات و هنرهای زیبا که مراسم اهدا جوایز هر ساله اجرا و شرایط کسب این جوایز از سوی مؤسسه تعیین خواهد شد.
ادامه وکیل قرارداد
تبصره 2ـ سایر فعالیت های که در اساسنامه قید نشده است و در چهارچوب اهداف و موضوع مؤسسه می باشد پس از تأیید هیات مؤسس و اصلاح اساسنامه و اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح امکانپذیر خواهد بود. ماده6_تغییر مرکز اصلی و نشانی موسسه و یا تعطیل آنها با تصویب موسسان و با اصلاح قبلی و تایید دبیرخانه هیات رسیدگی به امور مراکز فرهنگی بلامانع است. موسسات فرهنگی و هنری پس از اخذ پروانه فعالیت،در صورت ایجاد تغییرات نسبت بهتکمیل صورتجلساتمربوطه به همراه درخواست اقدام نمایند. ماده واحده – اساسنامه موسسه فرهنگی “اکو” مشتمل بر یک مقدمه و ده ماده به شرح پیوست تصویب و اجازه مبادله اسناد آن به دولت داده می شود.
در صورت برخورد با نارسایی یا تخلف درحین رسیدگی خود، مراتب را به موسسه عروج اطلاع دهد. هيچ يك از اعضاي هيئت مديره حق ندارد از اختيارات هيأت مديره به صورت فردي استفاده كند يا منفردا به امري كه مربوط به وظايف هيئت مديره است اقدام نمايد، مگر در موارد خاص كه به تصويب هيئت مديره رسیده باشد. هیچ یک از وظایف هیأت مدیره قابل واگذاری به غیر نمیباشد مگر در مواردی که به شکل خاص موضوع مشخص شود و به تصویب هیأت مدیره برسد. موظفشدن اعضاي هيئت مديره با تصويب هيأت مديره ميباشد و مدير ذينفع در اين مورد حق رأي ندارد. بدیهی است حضور اعضا این شورا در تدریس و مشاوره و کمیتههای علمی پژوهشیِ مرکز مطالعات از این امر مستثنیاست. ماده 15- جلسات هيات مديره با حضور اكثريت اعضاء رسميت مي يابد و تصميمات هيأت مديره با اكثريت آراء حاضرين معتبر است .
مرجع نظارت بر درآمد و هزینه موسسه، وزارت امور اقتصاد و دارائی می باشد. سرمایه موسسه مبلغ بیست میلیارد ریال است که تماماً پرداخت گردیده است. four ثبت تغییرات.ارتباط منطقی و همگون بین زمینه فعالیت های انتخابی وجود داشته باشد.